במהדורת חדשות יום שישי של ערוץ 10 בלט והובלט ראיון עם ש' בת ה-17, אחת הנערות שנחקרו במשטרה ב"פרשת הזמר המפורסם". על אף שבמקרה של ש' לא הועלה חשד כי נעברה עבירה פלילית, שכן הקשר עם הזמר התרחש מרצונה לאחר שמלאו לה 16, ראיון עימה הפך ליעד נכסף ולמושא תחרות נמרצת בין כלי תקשורת שונים ("אני לא ישנה בבית בגלל כל האנשים שרודפים אחרי", סיפרה ש').

בסופו של דבר נתרצתה ש' למיה איידן, כתבת ערוץ 10, שזכתה בראיון שהיה כדבריה של איידן "מרתק". מה הופך את הראיון  עם ש' ל"חדשות" הראויות לשיבוץ ולהקצאת זמן משמעותית במהדורת יום שישי המרכזית? התשובה המובנת מאליה ניתנת מפי מגיש המהדורה, אלון בן-דוד, שתיאר את האייטם ככזה "שבוודאי ייצור עניין". אלא שספק אם "העניין" הוודאי של ציבור צרכני התקשורת ורעב-התמיד שלו לנתחים, פיסות ורסיסים של מידע על כל מה שקשור, ולו בעקיפין, למה שמסומן כ"שערוריית מין" מצדיק את הראיון עם ש'.

הראיון הוקרן תוך שימוש במסמנים הידועים של ראיונות עם קורבנות של עבירות מין: עילום שם וזיהוי הקורבן באמצעות אות אחת, פיקסול הפנים וטשטוש הקול (הגם שבמקרה של ש', בכוונה או שלא בכוונה, לא טרחו להעלים סימן זיהוי ייחודי – קעקוע על ידה). המסמנים האלה עמדו בסתירה בולטת לתוכן הדברים של ש', שאינה מגדירה את עצמה כקורבן של הזמר, ואמנם ייתכן  שבכל מה שנוגע לקשר בין השניים היא אינה כזו, למרות הזהות "הקורבנית" שהסממנים הוויזואליים של הראיון מלבישים אותה בה. למרבה האירוניה, דווקא הראיון, שהובטח לנו כי בשל מגבלות של איסור פרסום מביא רק חומרים ראשוניים וכי בעתיד ניחשף לתכנים נוספים ומרתקים אף יותר ממנו, עשוי להפוך אותה לקורבן.

הנה כמה שאלות שמעלה הצפייה בראיון. מה יעשה לש' הראיון הזה? איך הוא ישפיע על חייה  ועל עתידה, בטווח הקצר, בטווח הבינוני ובטווח הארוך? האם ש' מודעת לתדמית ולתיוג שראיון כזה עלול להצמיד לה? האם מישהו הסביר לש', באופן מקיף וברור, מהן ההשלכות האפשריות של הראיון בעידן דיגיטלי? האם מישהו (הוריה של ש', רשויות, מקבלי ההחלטות בערוץ 10, רגולטור) אמור לעשות זאת? האם יש לגורם כלשהו אחריות להגן בנסיבות כאלה על נערה (שגם אם החוק מאפשר לקיים עימה יחסי מין בהסכמה, היא עדיין קטינה) מבחירותיה שלה עצמה? אין תשובות קלות או חד-משמעיות לשאלות האלה, אך תחושת אי-הנוחות שמעלה הסיטואציה התקשורתית שאליה נקלעה הנערה ממחישה כי הגיעה העת להידרש אליהן.