ערוץ הטלגרם אבו עלי אקספרס מכניס לבעליו למעלה ממאה אלף שקלים בחודש מפרסום, כך עולה ממחירון הפרסום של הערוץ.
הערוץ, שהוקם על-ידי גלעד כהן, לשעבר קצין זוטר ביחידת מתאם פעולות הממשלה בשטחים, הפך במהלך השנים לאחד הערוצים הישראליים הפופולריים בטלגרם, וכיום עוקבים אחריו למעלה מ-520 אלף איש.
לפני כשנתיים הודיע הערוץ על שילוב פרסומות. בחודש נובמבר הופיעו בערוץ כ-130 פרסומות, שקידמו מכירת שלל מוצרים - מכרטיסים להופעות, דרך מוצרי ביטוח ונדל"ן, ועד לריהוט מוצרי חשמל. לפי מחירון הערוץ, עבור כל מודעה נגבים 2,500 שקלים, כאשר ניתן לקבל הנחת כמות המאפשרות ללקוח לשלם, לדוגמה, 1,500 שקלים לכל מודעה אם הוא מתחייב לחבילה של עשר מודעות.
במחלקת הפרסום של הערוץ טוענים כי כל מודעת פרסום זוכה בממוצע ללמעלה מ-110 אלף חשיפות של "קהל דובר עברית, איכותי, מעורב, פעיל וסקרן מכל קצוות האוכלוסייה".
ערוצי טלגרם הפכו פופולריים בשנים האחרונות, וערוצים מצליחים מגיעים למאות אלפי עוקבים. מודל ההפעלה של ערוצים אלה זול באופן קיצוני ביחס לגופי עיתונות מסורתיים.
אתרי חדשות עיתונאיים מחזיקים מערכות של עשרות עובדים (כתבים, עורכים, גרפיקאים, צלמים) ומחויבים לאתיקה עיתונאית. ערוצי טלגרם מופעלים לרוב על ידי אדם אחד או מספר מצומצם מאוד של עובדים ואינם פועלים לפי כללים אתיים או מקצועיים.