שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נגד ההפיכה המשטרית בישראל, ממשיכה במסע התביעות שלה נגד משמיציה. יממה אחרי שתבעה 400 אלף שקל מתומכת נתניהו שהִדהדה את תיאוריית הקשר השקרית שלפיה ברסלר ידעה מראש על טבח חמאס בתושבי הדרום הגישה ברסלר היום (27.12) תביעה נוספת, שבה היא דורשת פיצוי בסך 650 אלף שקל, נגד הילה פרץ, שהִדהדה טענות דומות ואף איחלה לה חולי ומוות.

פרץ פִרסמה והִדהדה בחשבונותיה בפייסבוק ובטיקטוק בין היתר את הטענות כי ברסלר "יותר גרועה מהנאצים", "חולת נפש", "בוגדת", שבגללה "היה טבח במדינת ישראל", כי היא "הרוצחת הראשית לעם היהודי, רוצחת", איחלה לברסלר "תישרפי בגיהנום", כתבה לה "את צריכה לעבור מהעולם הזה לעולם הבא", וכן כתבה לה "את גברת שקמה, אני בטוחה בזה במאה אחוז, שכל המשפחה שלך מכרו את היהודים והרגו אותם בגטו ובאושוויץ. ובדכאו. אם זה לא נכון אז בואי תוכיחי אחרת".

אחרי שטענה כי היא "יותר גרועה מהנאצים" אמרה פרץ לברסלר באחד הסרטונים "בואי תתבעי אותי", ומיד אחר-כך הוסיפה: "אני מאחלת לך שתישרפי, אבל תישרפי". בסרטון אחר פנתה ליחצן רונן צור ולברסלר גם יחד וטענה כי הם "מפלצות" ו"בוגדים". מיד בהמשך כתבה: "אתם יכולים לתבוע אותי, תקבלו קדחת בעין תקבלו".

זו התביעה השמינית שהגישה ברסלר מאז היתה לאחת הדמויות הבולטות במאבק בחוקי הפיכה המשטרית של ממשלת בנימין נתניהו. בסך הכל, בשמונת ההליכים יחד, תובעת ברסלר פיצויים בסך 3,820,000 שקל.

57751-12-23