יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר, מילא את חלקו בהסכם הגישור אליו הגיע מול בוגרי קרן וקסנר שתבעו אותו משום שהכפיש אותם, מחק את הציוצים המכפישים ופירסם התנצלות - אך מיד לאחר מכן פירסם ציוץ נוסף נגד הקרן. מאוחר יותר מחק גם אותו.

לפני כשנה הגישו 75 מקבלי מלגת קרן וקסנר לעובדי מדינה תביעת עתק נגד נתניהו הבן על סך מיליון שקל בעקבות שלושה ציוצים בטוויטר. נתניהו תיאר בהם את בוגרי הקרן כחברים בכת פדופילים סודית ומטורללת שמטרתה לבצע הפיכה שלטונית, וקרא לאסור עליהם לעבוד בשירות המדינה. כעת, כדי להימנע מתשלום, חוזר בו נתניהו מההשמצות.

שלשום הודיעו נתניהו הבן ובוגרי קרן וקסנר לביהמ"ש כי הגיעו להסדר גישור במסגרתו ימחק נתניהו את שלושת הציוצים שבלב התביעה ויפרסם התנצלות: "במהלך החודשים מרץ - יוני 2020 פרסמתי ברשתות החברתיות פרסומים פוגעניים כלפי בוגרי קרן ווקסנר. לאחר שבדקתי את עצמי, ונוכחתי ברקע של בוגריה, אני סבור כי אמירותיי בפרסומים אלה לא היו נכונות, לא ראויות ואני מוצא לנכון להתנצל עליהן. אני הסרתי פרסומים אלה, וקורא גם לאחרים שלא לפרסם דברים דומים ולהסיר כל העתק של פרסום שלי". בנוסף התחייב נתניהו הבן "שלא לחזור על תוכן הפרסומים מושא התביעה כלפי בוגרי קרן וקסנר בכל פלטפורמה שהיא".

נתניהו מחק את הציוצים שנדרש למחוק ואתמול אף פרסם את הודעת ההתנצלות כפי שנוסחה בהסכם הגישור, אך מיד לאחר מכן צייץ קישור לכתבה ביקורתית על קרן וקסנר שפורסמה באתר "מידה" תחת הכותרת "הכירו את קרן השמאל שקונה בכירים בשירות המדינה". בינתיים, גם הציוץ הזה של נתניהו נמחק.