האקטיביסט ברק כהן והשדרן ינון מגל נפגשו שוב בבית המשפט. בדיון שנערך ב-4.5 חזר ברק כהן על קבילתו כי ינון מגל צריך להיות מורשע בעבירת איומים משום שפירסם פעמיים, בטוויטר ובתוכנית בהנחייתו ברדיו 103FM, כי היה צריך להכות את כהן בבקבוק בראשו. מגל חזר על תגובתו לפיה כלל לא התכוון לאיים בדבריו, וכי אף הדגיש שהוא עצמו לא היה עושה זאת. השופטת דנה אמיר מבית משפט השלום בתל-אביב קבעה כי הכרעה תינתן ב-8.6.

מגל אמר את הדברים לאחר שכהן הטיח בו וברעהו, שמעון ריקלין, דברים במהלך שידור של ערוץ 20 שנערך בחוץ, ברחבת הבימה בתל-אביב. כהן האשים את מגל וריקלין בצביעות "כאשר בחייהם האישיים מתקיימת סטייה חריפה אל מול הנורמות להם הם מטיפים בשיח הציבורי". מגל צייץ בתגובה "האמת שהיה צריך פשוט לתת לו בקבוק בראש אבל אנחנו בחורים עדינים", ואח"כ אמר בשידור "באופן אמיתי במזרח התיכון הוא מקבל בקבוק בראש, אבל אנחנו אנשים עדינים".

הדיון עצמו, כפי שעולה מהפרוטוקול, היה קצר. מגל חזר ואמר כי "זה לא איום, לא התכוונתי לאיים, דיברתי על משהו בעבר, אין פה איום ואין פה עבירה". ואילו כהן הגיב: "אין ספק שלומר את הביטויים שמייחסים לנאשם כפי שהודה, זו עבירת איומים מובהקת, אולי מהמובהקות ביותר שניתן להעלות על הדעת".

לפי כהן, ההסבר של מגל כי דבריו לא נוסחו בצורת איום, אינו תקף: "מה אומר הנאשם? זה הרי בדיחה, אנחנו מכירים את זה מעבירות איומים. בית משפט זה בטרם ישב בכס השיפוט היה תובע, אנחנו מכירים את ארגוני הפשיעה מעבירות איומים - 'חבל עליך', 'אנחנו לא רוצים בעיות'. דווקא האיומים הכי קשים עושים מניפולציה על השפה כאילו לייצר שאין כוונה. אז מתחכם הנאשם ואומר 'הייתי צריך'. אבל ה'הייתי צריך' הזה, בשפה של בני אנוש, אומר למעשה 'אם הייתי צריך פעם קודמת ולא עשיתי, אז אם אני אפגוש אותו עוד פעם והוא יגיד לי את אותם הדברים - אז אני אדפוק לו בקבוק בראש'".

כהן המשיך וביקש מהשופטת "נדמיין ראש ארגון פשיעה יושב בספסל במהלך שמיעת ראיות של התביעה מולו, זה לא ישיבה אחת, התיק מתנהל. מתנהלת ישיבה ואומר הנאשם לסנגור שלו 'הייתי צריך לדפוק לתובעת בקבוק בראש', בעבר. אבל יש עוד דיון. בפעם הבאה, לא ייפתח תיק חקירה וכתב אישום על איומים? באיזה עולם? באיזה דמיונות? מה, זה הצגה, 'אני איש תקשורת מגניב, אני יכול לדפוק לו בקבוק בראש'?". כהן אמר כי "יש תוצאות לאמירות האלה" וכי קיבל איומים בעקבות האמירה של מגל.

מגל בתגובה לא התייחס לטיעון המשפטי של כהן אלא תקף את כהן אישית, כינה אותו בכינויים משמיצים כמי ש"כל מהותו להציק, להתעלל, לפגוע ולהרע לאנשים ברמות הכי נבזיות שיכולות להיות", העיד כי "מעולם לא פגשתי כאלו תופעות של רוע" וסיכם בקביעה כי אופיו של כהן הוא "נכלולי ואפל". עוד טען מגל כי ההתייחסות של כהן לחייו האישיים של ריקלין היא אכזרית ונבזית.

על עצמו העיד מגל כי הוא "בן אדם שומר חוק, אני בן אדם לא אלים, אף פעם לא תקפתי בן אדם, אף פעם לא איימתי על בן אדם, זה לא דרכי, זה לא החיים שלי, זה לא סביבת החיים שלי, אני לא מציק לאנשים, אני לא פוגע באנשים, בחיים לא עשיתי כזה דבר, ולכן כל ההאשמה הזאת כל כך מגוחכת", וביקש לזכותו.