בכאן 11 וחדשות 12 דחקו אמש, יום ראשון ה-9.8, את הדיווחים על המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו לעומק מהדורות החדשות המרכזיות. במהדורת חדשות 13 לא שודרה כלל ידיעה על המחאה ופינוי המאהל בירושלים. זאת על רקע התגברות ההפגנות מחד וההסלמה בהתבטאויות של נתניהו נגד המפגינים מאידך.

לאחרונה אף חידש נתניהו ביתר שאת את התקפותיו על התקשורת, מוטיב קבוע בתעמולת הבחירות שלו, כשהפעם הוא טוען נגד עצם הלגיטימיות של סיקור ההפגנות נגדו. את סיקור ההפגנות בידי התקשורת בכלל וחדשות 12 בפרט כינה נתניהו בין השאר "תעמולה בולשביקית חסרת רסן", "מסע של פילוג ופייק ניוז" וטען כי מדובר בעידוד של הסתה לרצח.

הגל הנוכחי של הפגנות המוניות נגד נתניהו נמשך ואף מתגבר כבר מספר שבועות וכולל אלפים רבים של מפגינים מול מעון ראש הממשלה בירושלים ובגשרים וצמתים בכל רחבי הארץ. במוצאי שבת האחרונה, כפי שכבר הפך למסורת, הגיעו אלפי מפגינים לירושלים כדי להפגין נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, הנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים. ההפגנה פוזרה רק בשעות הלילה המאוחרות. למחרת לפנות בוקר פונה בכוח מאהל מחאה שהוקם בגן העצמאות בירושלים.

המהדורות במוצאי השבת התייחסו להפגנות בשידור חי, אולם ההפגנות עצמן רק מתחילות סביב שעת שידור המהדורות, ופינוי ההפגנה והפינוי של המאהל בגן העצמאות אירעו רק לאחר שהסתיימו. למחרת, בערבו של יום ראשון סיכמו מהדורות החדשות את האירועים ביממה שחלפה.

במהדורת חדשות כאן 11, שהגישה דוריה למפל וערך עילי לוין, דיווחו על ההפגנה במוצ"ש ופינוי מאהל המחאה בגן העצמאות כ-36 דקות מפתח המהדורה. "מי שציפה שהזמן יעשה את שלו וההפגנות נגד נתניהו ידעכו, התבדה אתמול שוב", אמר רועי ינובסקי בפתח דיווחו. הכתבה של ינובסקי, שנמשכה כשלוש דקות, הביאה תמונות וקולות מההפגנה ברחוב בלפור בירושלים, עם דגש על השתתפות עובדים עצמאים שמחו על מצבם הכלכלי. בהמשך דיווח ינובסקי על הפינוי בכוח של מאהל מחאה שהוקם בגן העצמאות. בראש חטיבת החדשות של תאגיד השידור הישראלי עומד ברוך שי.

במהדורת חדשות 12, שהגישה יונית לוי וערך יניב הלפגוט, נכלל דיווח של משה נוסבאום על ההפגנה במוצ"ש. הדיווח החל לאחר כ-45 דקות של מהדורה, לא כולל הפסקות לפרסומות, ונמשך מעט פחות משלוש דקות. "ההפגנה אמש במתחם בלפור לא הביאה משהו חדש שלא היה בהפגנות הקודמות", אמר נוסבאום בפתח הדיווח, "חוץ מאמירה ברורה של האלפים שבאו לשם: בינתיים, המחאה לא דועכת". מנכ"ל חדשות 12 והעורך הראשי של החברה הוא אבי וייס.

במהדורת חדשות 13, שהגישה נגה ניר-נאמן וערך עידו תמרי, לא נכלל דיווח על ההפגנה במוצ"ש ואף לא על הפינוי בכוח של מאהל המחאה בגן העצמאות. כמה שניות של צילומים מההפגנה במוצ"ש שולבו בכתבה על המשבר הפוליטי ששודרה בפתח המהדורה. מנכ"ל חדשות 13 והעורך הראשי של החברה הוא ישראל טויטו.

לאחרונה עלו טענות, מפי עורך בכיר שפוטר מחדשות 13, כי מאז מינויו של טויטו למנכ"ל, בחברת החדשות משרתים את האינטרסים של ראש הממשלה נתניהו. בחדשות 13 הכחישו זאת מכל וכל. נתניהו, כאמור, מרבה לתקוף את חדשות 12 וכמעט שלא את חדשות 13. יש לציין כי חדשות 12 הם גוף תקשורת פופולרי הרבה יותר, המשיג רייטינג כפול מזה של חדשות 13 ואף למעלה מזה.