מאות גולשים שלחו מכתב תלונה לרשות השנייה בשל הופעה של רופא בתוכנית הבוקר של קשת, משום שלא לוותה בגילוי נאות על קשרים שיש לו, כביכול, עם תעשיית המזון. הרופא, פרופ' גל דובנוב-רז, הופיע בתוכנית "חדשות הבוקר עם ניב רסקין" באייטם שעסק בסכנות הגלומות, כביכול, בטבעונות, והתעמת עם פעילת הטבעונות טל גלבוע והתזונאית אורית אופיר. נכון לשעת כתיבת הידיעה, 361 איש שלחו פנייה בנושא.

לפי המתלוננים, דובנוב-רז, שתיאר באופן ביקורתי תזונה טבעונית, עבד בעבר עם מועצת החלב, גוף המקדם את האינטרסים של תעשיית החלב, ומוזכר באתר "מכון שטראוס" כחבר במועצה המדעית של "מכון דנונה". "מדוע פרופ' דובנוב לא התחיל את הראיון בגילוי נאות, או לכל הפחות המראיין, כדי להבין שדעתו אינה מייצגת את כלל הקהילה הרפואית בישראל אלא תפיסת עולם אישית שבנויה גם משיתופי פעולה כלכליים עם תעשיית המזון", נכתב בתלונה.

בקשת העדיפו לא להתייחס ישירות לסוגיית הגילוי הנאות, ומסרו בשם הפקת התוכנית כי "פרופ' גל דובונוב הוזמן לדיון באולפן במסגרת תפקידו כמנהל מרפאת ספורט, תזונה ואורח חיים בריא לילדים בבית-החולים שיבא תל-השומר. לצדו נכחה בדיון אקטיביסטית הטבעונות טל גלבוע, במסגרת הדיון המאוזן שנערך בנושא".

מבית-החולים שיבא טרם נמסרה תגובה.