עורך באתר nrg ננזף לאחר שהציג את מותו של השוטר ארז לוי במהלך פינוי הכפר אום אל-חיראן כפיגוע דריסה שבוצע על-ידי פעיל התנועה האסלאמית. השבוע דיווחה מערכת nrg על פוסט שכתבה אלמנתו של השוטר ארז לוי (עמדי) ז"ל ברשת החברתית פייסבוק. בתוך הדיווח ניתן רקע לנסיבות מותו של השוטר, וכך נכתב:

רס"מ ארז לוי (עמדי) בן ה-34 נרצח במהומות במהלך פינוי מבנים בנגב בחודש ינואר. כוחות גדולים של משטרה שהגיעו בשעת בוקר מוקדמת ליישוב הבדואי אום אל-חיראן בנגב לצורך הריסת מבנים נתקלו בהתנגדות קשה של תושבי המקום, כאשר בשלב מסוים נפתחה אש חיה לעבר צוות שיטור – שנאלצו לבצע ירי של כדורי גומי ורימוני גז. בשלב מסוים הגיח רכב של תושב האזור ושעט לעבר הלוחמים מתוך כוונה לבצע פיגוע דריסה. התושב נורה ונהרג. באירוע נהרג לוי, ובנוסף שניים נוספים נפצעו. כתוצאה מכך התפתחו הפרות סדר. ההרוג היה פעיל התנועה האסלאמית, ונבחן קשר שלו גם לדאעש"

נראה כי עורך הכתבה העתיק והדביק לדיווח העדכני על האלמנה קטע מידיעה שפורסמה באתר nrg ביום הפינוי של אום אל-חיראן, יום שבו רבו הדיווחים הלא מדויקים בתקשורת הישראלית. מאז אותו יום, ובעקבות עדויות רבות מהשטח שסתרו את גרסת המשטרה הראשונית, נפתחה חקירת מח"ש. כעבור שבועות אחדים דווח כי מסתמן שלא היה מדובר בפיגוע, כלומר השוטר נהרג מפגיעת המכונית ולא נרצח בכוונה תחילה על-ידי מחבל. מסקנות החקירה טרם פורסמו, אך השר לבטחון פנים חזר בו מהגדרת האירוע כפיגוע טרור, והתייחס אליו כאל "אירוע מצער".

בעקבות פניית "העין השביעית" ל-nrg מסר יואב פרידמן, העורך הראשי של האתר: "אנו מודים לכם על הפניית תשומת לבנו לעניין. מדובר בטעות של עורך, שבעקבותיה הוא זומן לשיחת נזיפה חריפה. הכתבה תוקנה".

גם בגרסה המתוקנת של הכתבה ניתן לקוראים רקע על נסיבות מותו של השוטר, אולם כעת הנסיבות שונות בתכלית. "רס"מ ארז לוי (עמדי) בן ה-34", נכתב בגרסה המתוקנת, "נהרג במהומות במהלך פינוי מבנים בנגב בחודש ינואר. כוחות גדולים של משטרה הגיעו אז ליישוב הבדואי אום אל-חיראן לצורך הריסת מבנים ונתקלו בהתנגדות קשה של תושבי המקום. במהלך הפינוי, תושב הכפר יעקב מוסא אבו-אלקיען פגע עם רכבו בלוחמים – והוא נורה ונהרג. מלבד השוטר לוי, שנדרס למוות, נפצעו שני שוטרים נוספים. בתחילה הגדירה המשטרה את האירוע כפיגוע, ואולם בפברואר פורסם כי מח"ש צפויה לקבוע שהשוטרים פעלו באופן סביר, אך שלא מדובר בהכרח בפיגוע".

כותרת הידיעה שונתה גם היא, ובמקום "אלמנת השוטר שנרצח במהומות אל-חיראן: 'יצאתי היום לדייט'" נכתב בה כעת "אלמנת השוטר שנהרג באום אל-חיראן: 'יצאתי לדייט חלומי'".