אתר ynet של קבוצת "ידיעות אחרונות" שוב מפגין יחס חם כלפי ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד אולמרט. היום (2.2.16) נמנע האתר מלדווח בכותרתו הראשית על הרשעתו האחרונה של אולמרט בפלילים בגין שתי עבירות של שיבוש הליכי משפט.

אולמרט הודה היום במסגרת עסקת טיעון בשיבוש הליכי משפט בשתי פרשות נפרדות. העורכים באתרי החדשות "מעריב", "ישראל היום", "נענע10", "הארץ", mako ו-nrg החליטו כי ראוי לדווח על הרשעתו בכותרת הראשית. באתרים ynet ו"וואלה", לעומת זאת, הוחלט להסתפק בכותרת הסמוכה לראשית.

בעוד שאתר "וואלה" הפגין בעבר גם יחס ביקורתי ביותר כלפי אולמרט, מבחינת אתר ynet מדובר בהמשך של מגמה ותיקה שבמסגרתה זוכה הפוליטיקאי המושחת לאתרוּג מתמשך. לפני כשנתיים, למשל, הצניע אתר ynet עד מאוד את הדיווחים על נכונותה של שולה זקן, יד ימינו של אולמרט, להעיד נגד הבוס לשעבר.

בשנה שעברה היה ynet האתר היחיד שנמנע מלדווח בכותרתו הראשית על הדיון שבו דרשה המדינה להטיל על אולמרט חודשים ארוכים של מאסר בפועל. לפני כחודש, כשנקבע סופית כי אולמרט אכן ירצה עונש מאסר בפועל, יצא ynet מגדרו כדי לספק לראש הממשלה לשעבר סיקור מחמיא עד כמה שניתן. במקביל, גם עיתון "ידיעות אחרונות" הקפיד לסקר את אולמרט באופן חיובי ככל הניתן, לאורך כל שנות החקירות ועד להרשעותיו בפלילים.

הבוקר, בעוד שכמעט כל יתר האתרים הקדישו כותרות ראשיות להרשעתו הנוספת של אולמרט בפלילים, באתר ynet ריחמו עליו והעניקו לידיעה את ההפניה השנייה בחשיבותה. הכותרת הראשית עסקה בתוצאות הבחירות המקדימות במדינת אייווה שבארצות-הברית.

ynet מדווח על הרשעת אולמרט, 2.2.16

ynet מדווח על הרשעת אולמרט, 2.2.16

לקט כותרות ראשיות על הרשעת אולמרט, 2.2.16