כל אתרי החדשות המרכזיים בישראל הקדישו שלשום, לפחות לזמן מה, את הכותרת הראשית שלהם לדיון במשפט אולמרט ולדרישה של הפרקליטות לגזור עליו חודשים ארוכים של מאסר בפועל. כל אתרי החדשות המרכזיים בישראל, למעט אתר ynet מבית "ידיעות אחרונות".

"התביעה: עד שנה וחצי מאסר לאולמרט", קראה הכותרת הראשית באתר mako בשעה 11:00. כותרת על משפט אולמרט נותרה במשבצת הראשית של האתר עד לשעה 14:00.

"הפרקליטות מבקשת לגזור 8 עד 18 חודשי מאסר על אולמרט בתיק טלנסקי", נכתב בכותרת הראשית של אתר "הארץ" בשעה 11:15. כמו באתר mako, גם באתר "הארץ" נותרה כותרת על משפט אולמרט במשבצת הראשית עד לשעה 14:00.

באתר nana10 עלו כבר ב-09:45 עם הכותרת הראשית "עדי אופי דיברו בשבח אולמרט, הפרקליטות צפויה לבקש שנת מאסר". כותרת זו התחלפה בהמשך לכותרת המבשרת על בקשת הפרקליטות לגזור על אולמרט בין שמונה ל-18 חודשי מאסר. המשבצת הראשית באתר הוקדשה למשפט אולמרט עד השעה 15:00.

באתר "וואלה" הגיע הדיון במשפט אולמרט למשבצת הכותרת הראשית רק בשעה 12:45 ונותר שם כשעה.

אתר "מעריב" העניק למשפט אולמרט את הבולטות הרבה ביותר. כבר בשעה 07:15 בבוקר פורסמה בו הכותרת הראשית "הבוקר: ייפתח הדיון במסגרת הטיעונים לעונש של אהוד אולמרט". ראש הממשלה לשעבר נותר בכותרת הראשית של האתר, שהתחלפה בהתאם להתפתחויות, עד לשעה 14:30.

באתר nrg מיקמו בשעות הבוקר את הידיעה על אולמרט במשבצת השנייה בחשיבותה, אולם החל מהשעה 12:45 עבר סיקור המשפט למשבצת הכותרת הראשית, שם נותר במשך כשעה.

*     *     *

*     *     *

רק באתר ynet מקבוצת "ידיעות אחרונות", שלאורך השנים האחרונות נטתה חיבה לאהוד אולמרט באופן קבוע, לא העפיל הדיון במשפט השחיתות של ראש הממשלה לשעבר למשבצת הכותרת הראשית. בשעה 09:00 עלתה ידיעה על טיעוני אולמרט להקלה בעונשו לדף הבית של האתר, אך זו מוקמה במשבצת תחתונה, הרחק מתחת לכותרות הראשיות שבראש דף הבית. כשעתיים לאחר מכן, בשעה 11:00, כשהפרקליטות הודיעה כי היא דורשת עד 18 חודשי מאסר לאולמרט, העפילה כותרת על כך עד למשבצת השנייה בחשיבותה באתר (הראשית הוקדשה להתפתחות בפרשת רונאל פישר), אולם לא הגיעה עד לכותרת הראשית. כעבור כשעה הוסרה הכותרת גם ממשבצת זו והדיווח על משפט אולמרט שב למקומו הטבעי באתר, הרחק מהכותרות הראשיות.

בשלב זה, יש לציין, הכותרת הראשית באתר הוקדשה לידיעה על כך שרופא שהציל את החייל תומר בוהדנה במהלך מלחמת לבנון השנייה מציל בימים אלה את חייהם של נפאלים בבית-החולים שהקים צה"ל במדינה.