התוכנית ה-35 של "קול העין", הפעם בהנחיית איתמר ב"ז ונמרוד הלברטל, נפתחת בראיון עם לי-אור אברבך, כתב המדיה של "גלובס". אברבך חשף השבוע מסמכים המציגים כיצד מנסים ראשי ערוץ 20, "ערוץ המורשת", לשנות את תחום עיסוקו של הערוץ. לקראת סוף השיחה מוסר אברבך עדכון גם בנוגע לעתידו של מוסף התקשורת "פירמה" בעריכתו, שקוצץ במסגרת הצמצומים ב"גלובס".

המרואיין הבא הוא אחיה שץ מארגון שוברים-שתיקה, המספר על הבליץ התקשורתי והאזרחי נגד ארגונו בשבועות ובחודשים האחרונים. שץ נדרש להתגייסות הנרחבת של גופי תקשורת ועיתונאים לקמפיין נגד שוברים-שתיקה ושאר ארגוני השמאל, מצהיר כי יש יד מכוונת מאחורי המהלך וטוען כי חרף ההשמצות ‒ יותר ויותר חיילים בוחרים לשבור שתיקה ולמסור עדות.

שוקי טאוסיג, עורך "העין השביעית", משוחח עם ב"ז והלברטל על מהלך יוצא דופן שביצע לאחרונה ה"פ "גארי" לנפסט, איל תקשורת מפילדלפיה. לנפסט, בן 85, החליט למסור שלושה כלי תקשורת שברשותו ‒ העיתונים "פילדלפיה אינקוויירר", "פילדלפיה דיילי ניוז" והאתר Philly.com ‒ לניהולה של קרן פילנתרופית עירונית. טאוסיג מספר על המקרה של לנפסט ועל הטרנד המתפתח של עיתונות ללא מטרות רווח.

המרואיינת החותמת את התוכנית היא יוענה גונן, מחברת המדור הוותיק "20 שאלות", המתפרסם ב"מוסף הארץ". גונן מספרת על תהליך ההכנה של המדור השבועי וחולקת סיפורים מאחורי הקלעים, כמו למשל סיפוריהם של שני גברים שהציעו נישואים לבנות זוגם באמצעות המדור, והמקרה שבו הצליחה היא להשיג דייט באמצעות שאלת טריוויה.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי חמישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".