תוכנית מס' 32 של "קול העין", תוכנית הרדיו המשותפת לרדיו קול-הקמפוס ו"העין השביעית", נפתחת בשיחה עם עו"ד אביה אלף, לשעבר מנהלת המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה. עו"ד אלף פירסמה באחרונה ספר על חקירת וסגירת פרשת "חברות הקש" שבה היה חשוד אביגדור ליברמן.

מגישי התוכנית, אורן פרסיקו ונמרוד הלברטל, שומעים מעו"ד אלף על האופן שבו היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד יהודה וינשטיין, השתמש בתקשורת כדי להכשיר את השיח הציבורי לקראת החלטתו לסגור את התיק. עו"ד אלף מוסיפה ומספרת כיצד כתבה על הפרשה שהכירה מקרוב תחת המגבלות המוטלות על עובדי מדינה לשעבר.

רויטל חובל, לשעבר הכתבת המשפטית של "הארץ" וכיום עיתונאית במערכת "עובדה", חוזרת לימים שבהם סיקרה עבור העיתון את משפטי אהוד אולמרט ומתארת כיצד התמודדה עם היחצנים של ראש הממשלה לשעבר ועם הפרסומים של הקולגות. חובל מביעה פליאה על הביקורת שמתחו שופטי בית-המשפט העליון על התקשורת בפסק דינם וטוענת שבפסיקה של כמה מהם נפלו גם טעויות עובדתיות.

יו"ר ארגון העיתונאים בישראל, יאיר טרצ'יצקי, חוגג את סיום השנה האזרחית עם הסכם קיבוצי רחב ראשון בעיתון "גלובס", לצד פשרה כואבת שבמסגרתה יפרשו 28 אנשי מערכת מהעיתון. בשיחה עימו הוא שם דגש על הסעיפים המשמעותיים בהסכם ומסביר מדוע יש צורך בהתארגנות עובדים כשהשוק שבו הם מועסקים קורס.

לסיום מספרת כתבת "גלובס" ספיר כלפון על הסיקור שלה את חברת המסחר האוטומטי יוטרייד, שנחשדת בביצוע הונאת פונזי בלקוחותיה. כלפון מתארת כיצד תלונות אחדות של לקוחות בלתי מרוצים הפכו למבול, וכיצד התמודדו במערכת העיתון עם העובדה שהחברה רכשה בו בעבר קמפיין פרסום סמוי.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי חמישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".