אתי אברמוב דיווחה הבוקר ב"ידיעות אחרונות" על הענקת פרס מפעל חיים מטעם אגודת העיתונאים תל-אביב לפרשנית העיתון סימה קדמון. הידיעה נחתמה בשורה שמנתה שמות זוכים קודמים בפרס.

שמות הזוכים הקודמים וסדר הופעתם תואמים את מה שהופיע בהודעה לעיתונות ששוגרה לפני שבועות אחדים ממשרד יחסי-הציבור גלאי-תקשורת, בהבדלים קלים.

בהודעה לעיתונות נכתב כי "בשנים הקודמות זכו בפרסי מפעל חיים של כנס אילת לעיתונות העיתונאים אהרלה ברנע, אורי אבנרי, אריה גולן, דב יודקובסקי ז"ל, יעקב אחימאיר, דן מרגלית, ירון לונדון, מוטי קירשנבאום [...]". בידיעה של אברמוב ב"ידיעות אחרונות" נכתב כך: "בשנים הקודמות זכו בפרס אהרן ברנע, אורי אבנרי, אריה גולן, יעקב אחימאיר, ירון לונדון, כרמלה מנשה ומוטי קירשנבאום ז"ל".

אברמוב, או עורכיה ב"ידיעות אחרונות", השמיטו שני שמות זוכים מהרשימה: דב יודקובסקי ודן מרגלית.

יודקובסקי היה העורך בפועל של "ידיעות אחרונות" לאורך עשרות שנים שבהן הפך את העיתון לנפוץ ולמצליח במדינה, אולם אחרי מותו של נח מוזס התגלעה מחלוקת בינו לבין ארנון (נוני) מוזס, שבסופה נטש את העיתון ועבר ל"מעריב". על כך מתקשים ב"ידיעות אחרונות" לסלוח, עד כדי כך שגיליון חגיגי לרגל מלאות 70 שנה לעיתון העלים כמעט לחלוטין את תרומתו של יודקובסקי להצלחה. מרגלית הוא הפרשן הבכיר של "ישראל היום", החינמון מבית אדלסון ששבר את המונופול של "ידיעות אחרונות" והסב לו נזקים כלכליים כבדים.

"ידיעות אחרונות", 18.11.15

"ידיעות אחרונות", 18.11.15

"ידיעות אחרונות", 18.11.15

"ידיעות אחרונות", 18.11.15