יעקב כפיר, המשנה למנכ"ל "ידיעות אחרונות", יפרוש בקרוב מתפקידו, ככל הנראה לאחר השלמת כינוס קבוצת התקשורת לבניין בראשון-לציון. הוא יוחלף על-ידי ורד סוטו-אורגד.

כפיר הצטרף ל"ידיעות אחרונות" בשלהי 1993, כשמאחוריו רזומה מרשים בשבירת העבודה המאורגנת בתחום העיתונות המודפסת. משנת 1986 עבד כמנכ"ל "הארץ", שם החל תהליך כרסום העבודה המאורגנת בעיתונות הישראלית, וניהל מטעם ההנהלה משא-ומתן עם העובדים על מעבר לחוזים אישיים. לאחר כשנתיים ב"מעריב", עיתון שגם בו פעל להאצת המעבר מחוזה קיבוצי לחוזים אישיים, הגיע כפיר ל"עיתון של המדינה". באותה תקופה רוב העיתונאים ב"ידיעות אחרונות" היו עדיין מאורגנים ומוגנים על-ידי חוזה קיבוצי. בתוך שנים אחדות השלים כפיר את חיסול העבודה המאורגנת בעיתון, ובשנת 2000 היה מי שהוביל את ההשבתה של העיתון ששברה את ועד עובדי הדפוס.

בשנים האחרונות ראה כפיר כיצד העבודה המאורגנת בעיתונות הישראלית קמה לתחייה, וזאת באמצעות ארגון העיתונאים בישראל. כפיר ייצג את הנהלת "ידיעות אחרונות" בדיונים שהתנהלו בבתי-הדין לעבודה והובילו בסופו של דבר להכרה בוועד של ארגון העיתונאים ולמשא-ומתן עימו לקראת חתימה על חוזה קיבוצי חדש.

סוטו-אורגד, שתחליפו בתפקיד, הצטרפה ל"ידיעות אחרונות" בתחילת שנות האלפיים, ועבדה כמנהלת המסחר של לוח "ידיעות אחרונות" ומנכ"לית הלוח. לפני כשנתיים מונתה למנכ"לית winwin, אתר הלוחות של הקבוצה.

כפיר סירב לאשר את הפרטים.