תוכנית מס' 14 של "קול העין", מגזין הרדיו של "העין השביעית" וקול-הקמפוס, נפתחת בשתי שיחות על האופן שבו סוקר פיגוע הדקירה במצעד הגאווה בירושלים. השיחה הראשונה עוסקת במצעד הגינויים שבו לקחו חלק פוליטיקאים ואישי ציבור. המנחים, איתמר ב"ז ואביעד טובי, משוחחים על כך עם אבי מרציאנו, דוקטורנט לתקשורת באוניברסיטת חיפה ומרצה לתקשורת במכללת ספיר.

אחריו משוחחים המנחים עם שחר אילן, סמנכ"ל בעמותת חדו"ש ובעבר הכתב לענייני החברה החרדית ב"הארץ". אילן נדרש לאופן שבו סיקרה התקשורת החרדית את המעשה שביצע אדם חרדי בעיר שבה אוכלוסייה חרדית גדולה; בעוד שהעיתונים החרדיים התעלמו מהמעשה, באתרי האינטרנט דיווחו עליו – אם כי תוך הצמדת גינויים לצועדים ולמצעד.

פרופ' משה נגבי, הפרשן המשפטי של קול-ישראל, משוחח על מעמד החיסיון העיתונאי בישראל לרגל כנס של ארגון העיתונאים שיתקיים מחר בערב (5.8.15) בבית ההסתדרות בתל-אביב. פרופ' נגבי סבור שיש לעגן את החיסיון העיתונאי בחקיקה, ומתייחס גם לכלים הטכנולוגיים החדישים שמאפשרים למדינות ולארגוני ביון להפר את החיסיון גם ללא ידיעתם של העיתונאים ומקורותיהם.

לסיום עולה לשידור טל שניידר ומספרת על "הפלוג", בלוג עצמאי בנושאי פוליטיקה וממשל, ומספרת, בין היתר, על מודל עיתונאי חדשני שהיא מיישמת בחודשים האחרונים: ראיונות רבי-משתתפים המתבצעים באמצעות אפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל.

התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי שלישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".