שוקי טאוסיג, עורך אתר "העין השביעית", שוחח הבוקר (20.4.15) עם גיא זהר בתוכניתו ברדיו-ללא-הפסקה על הקמפיין להצלת האתר. "'העין השביעית' היא הסניטר של השיח התקשורתי בישראל", הסביר טאוסיג כשהתבקש להגדיר את תפקידו הציבורי של האתר. "אנחנו עושים מה שהתקשורת לא יכולה לעשות, וזה להסתכל על עצמה.

"לכל מערכת, גם הישרה וההגונה ביותר, או כזו שאנחנו מצפים שתהיה הישרה וההגונה ביותר, יש גבול  למידה שבה היא יכולה להסתכל על עצמה ולבקר את
עצמה. זה מאוד קשה לעשות דבר כזה", הסביר עוד טאוסיג. "ולכן אני חושב שבמידה רבה החשיבות של גוף כמו 'העין השביעית' היא אפילו גדולה ביותר למישהו שבכלל לא קורא את 'העין השביעית'. אתה יודע מה? אפילו מישהו שלא צורך תקשורת, מאחר שתקשורת משפיעה על כל אחד ואחד מאיתנו במדינת ישראל. במובנים רבים זה הכוח הכי חזק שיש כאן, וזה לא קשור לזה שהרבה מכלי התקשורת הם חלשים ונוטים לנפול מבחינה כלכלית, ושהעיתונאים במדינת ישראל הם מוחלשים והרבה מהם מוכתב להם מה לכתוב ומה לעשות.

"זה לא סותר, וזה אפילו הולך ביחד עם זה שהתקשורת, במיוחד בעידן שלנו, הדיגיטלי, מכתיבה מציאות. אנחנו יודעים שבעלי השררה, בעלי התפקידים, מי שמה שנקרא 'עושים לנו כאן את החוקים', כמו שאמר הגשש, הם חיים מכותרת
לכותרת ומראיון לראיון.

"זה נראה סותר, אבל זה הולך ביחד: התקשורת החלשה והמוכה היא היום הגורם, לא יודע אם מספר אחת, אבל בין המשפיעים ביותר שיש על החיים שלנו כאן".

בסיום השיחה חתם זהר בקריאה למאזינים: "פשוט כנסו ל'העין השביעית' ותעשו את זה, אנחנו כבר מגויסים".