12.03.2021 דברים במחשכים "הארץ" מפרסם שני תחקירים וכתבת יח"צ אחת | פרשת ההסכם של הזוג נתניהו לא הגיעה לאוזניהם של כל העיתונאים | "ישראל היום" מוציא את מירי רגב מהבוידעם | ו"גלובס" מקדם בלוגרית פרו-סיגופית יובל דרור
28.12.2017 Peace and Fear "העיקרון של המסר הפוליטי הפך להיות דומה לזה של המסר המסחרי. אותו מסר חוזר על עצמו שוב ושוב בכל אמצעי התקשורת שבהם הוא מתפרסם" • פרק מתוך "נתניהו - בית ספר לשיווק פוליטי" מאת ברוך לשם ברוך לשם
27.11.2014 היגיינה ציבורית בעקבות שירו של עמיר בניון "אחמד אוהב ישראל", בוטלה הופעתו בבית הנשיא. האם כך היה ראוי לעשות? ועל השימוש שעושים משתתפי "מחוברים" בילדיהם כתב "העין השביעית"
13.03.2008 ערוצים 1, 2 ו-10 מציגים: פינות כלכליות למכירה כלל-פיננסים-בטוחה משלמת לערוץ 2 מיליון וחצי שקל בשנה כדי שנציגה יופיע בפינה קבועה על תקן של יועץ הון; בנק הפועלים שילם "הרבה כסף" כדי לשדר פינה בתוכנית "לונדון וקירשנבאום" בערוץ 10. גם האתר Ynet ניזון מתכנים שמספקים לו בתשלום גופים עסקיים. לא רק בעיתונות המודפסת, גם בטלוויזיה הכלכלה היא הגיבורה החדשה עומר שרביט