אחרי חופשת חגים קצרה שבה לשידור "קול העין", תוכנית הרדיו של "העין השביעית" וקול-הקמפוס. את התוכנית ה-68 במספר הנחו עו"ד אלעד מן, הפרשן המשפטי של "העין השביעית", ונמרוד הלברטל.

התוכנית נפתחת בשיחה עם עורך-הדין ד"ר ישגב נקדימון, היועץ המשפטי של חברת החדשות של ערוץ 2 ומי שייצג, לצד עו"ד דיקלה בירן, את עמית סגל בתביעת הדיבה שהגיש נגדו חבר-הכנסת אורן חזן. לפני ימים אחדים דחה בית-המשפט את רוב תביעתו של חזן ושיבח את עבודתו העיתונאית של סגל, למעט שני פרסומים, שהופיעו בעקבות התחקיר המרכזי, שבגינם חויב לפצות את חבר-הכנסת ב-40 אלף שקל.

"לא לתינוק הזה פילל ח"כ חזן כאשר הוא הגיש את התביעה", טוען עו"ד נקדימון. לדבריו, אין ייעוץ משפטי שיכול היה לתת בזמן אמת כדי לשפר את מצבו של סגל במשפט, שכן התביעה על התחקיר נדחתה כולה. עם זאת, עו"ד נקדימון מספר כי היה קשה מאוד להביא לעדות את המקורות של סגל בתחקיר, וכי הבאתם של חלק מהעדים עלתה ממון רב, שכן הם שהו בקצה אחר של העולם.

בהמשך התוכנית משוחחים מן והלברטל עם העיתונאי דן שילון, בעקבות הראיון שקיימו גלית גוטמן ויואב לימור עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בתוכנית הבוקר של קשת. "אני הרגשתי צורך להתקלח", אומר שילון כשהוא נשאל מה חשב על הראיון.

שילון מסביר כי אין לו בעיה עקרונית עם ההחלטה לראיין את ראש הממשלה לרגל יום הולדתו, אולם לדבריו הראיון עצמו צריך היה לעסוק קודם כל בעניינים שעומדים על סדר היום הציבורי ורק אחר-כך לאחל לראש הממשלה מזל טוב. במקום זאת, אומר שילון, שודר "מופע ליקוק" שהיה מאוד לא נעים לצפייה.

לסיום מצטרף לשידור אבנר הופשטיין, ראש דסק התחקירים של גלי-צה"ל ואיש "העין השביעית", על יחסיהם של המועמדים לנשיאות ארצות-הברית עם כלי התקשורת במדינה. לדברי הופשטיין, בארה"ב שוררים כעת "יחסים סאדו-מזוכיסטים בין העיתונות לבין טראמפ".

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס מדי שבוע בימי חמישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית". עורכת מוזיקלית: חן ליטבק.