22.12.2022 משרד הבריאות: הקמפיין של פיליפ-מוריס – עבירה על החוק בעקבות פניית "שקוף", משרד הבריאות קובע כי הקמפיין הפרסומי של החברה, המקדם את האסטרטגיה החדשה שלה לעידוד השימוש בסיגריות אלקטרוניות, עובר על החוק האוסר לפרסם מוצרי עישון • פיליפ-מוריס: פועלים לפי חוק שבי גטניו
18.12.2022 הישג למאבק בהטעיית הציבור ברשתות החברתיות שורה של תאגידי ענק התחייבו לספק גילוי נאות לקידום מוצרים על-ידי ידוענים באינסטגרם • הפשרה: במסגרת תביעה ייצוגית שהוגשה לפני ארבע שנים • התובעות: הפרסום הסמוי מזהם את האינטרנט, פוגע בצרכנים, מקדם מוצרים אסורים בפרסום ופונה בין היתר לקטינים אורן פרסיקו
13.12.2022 בקשה לייצוגית בטענה כי חברות ניהלו בטיקטוק ואינסטגרם קמפיין שיווקי סמוי רחב היקף ללא גילוי נאות דה מרקר
21.11.2022 השקיפות זכתה בפיס מפעל הפיס מעביר מדי שנה עשרות מיליוני שקלים לכלי תקשורת מרכזיים עבור פרסום תדמיתי של חברת ההימורים ומנהליה • בעקבות עתירת חופש מידע של עמותת "הצלחה" תחויב החברה לחשוף את פרטי התשלומים אורן פרסיקו