03.04.2017 "העיתונות מצייתת, ממושמעת, מיישרת קו" שרי רוט, מו"לית האתר "חרדים 10", מספרת על הרמה האתית הירודה בתקשורת החרדית ומאשימה את ש"ס בשימוש בשיטות כוחניות ופסולות כדי לאלף כלי תקשורת מגזריים • דרעי: טענות סרק • "קול העין" כתב "העין השביעית"
01.02.2017 רדיו אזורי בישראל: הכללים חדש באתר: כתבי הזיכיון של 16 תחנות הרדיו האזוריות הפועלות בארץ • "הגנזך", מדור חופש המידע של "העין השביעית" ועמותת "הצלחה" כתב "העין השביעית"
01.08.2016 רדיו קול-חי "מצר על עוגמת הנפש" ח"כ קסניה סבטלובה תבעה דיבה, התחנה החרדית תסיר שני פרסומים ותתרום לבית-חולים אורן פרסיקו
22.05.2016 10,000 שקל לראיון הביטוח הלאומי קונה מדי שנה ראיונות עם אנשיו בתחנות הרדיו האזורי במאות אלפי שקלים • הביטוח: הפרסום יעיל מאוד, העלות נמוכה, אין פלטפורמה חלופית • בתחנות לא טרחו לבקש אישור מהרשות השנייה כנדרש • בעלי תחנות: להסדיר את התוכן השיווקי אורן פרסיקו
16.05.2016 הוצאות צה"ל על פרסום: 28 מיליון שקל בארבע שנים נתוני הפרסום של מערכת הביטחון נחשפים • מגמת עלייה בתקציב הפרסום של משרד הביטחון • כלי התקשורת ששים לפרסם בחינם חומרים שיווקיים שמפיץ דובר צה"ל, אך פיקוד העורף קנה במספר הזדמנויות "תוכן שיווקי" איתמר ב"ז
15.02.2016 "אי-אפשר לנתק את הצבא מהאווירה הציבורית" עיתונאים זרים מותקפים על-ידי חיילים באופן כמעט יומיומי, אומרת ח"כ קסניה סבטלובה, יו"ר השדולה לחופש העיתונות וחופש הביטוי בכנסת • מתוך "קול העין" כתב "העין השביעית"
26.08.2015 שליחות סודית בגלבוע התקשורת הישראלית חושפת מה באמת עשה אריק שרון בזמן שכולם חשבו שהיה שרוי בתרדמת איתמר ב"ז
05.10.2014 רגולציה בקריצה היחס הבעייתי של הרשות השנייה לרדיו בערבית א-שמס הביא לכך שגבולות חופש הביטוי של התחנה התעצבו הרחק מעינם הביקורתית של בג"ץ והציבור תהילה שוורץ-אלטשולר
26.06.2014 השידור הציבורי – לא שלכם לניצול של עובדי רשות השידור את המסך הציבורי יכולות להיות משמעויות פליליות | גם לשיחת ההפתעה של מנחם טוקר עם השופט רוזן | האם יתמנה בקרוב גורם ממשלתי לעורך הראשי של הרשות? אלעד מן
27.11.2009 ישראלי גאה "ידיעות אחרונות" סומך על קוראיו | "הארץ" מתקשה לקבל בברכה את היועץ המשפטי המיועד | ו"ישראל היום" משתף פעולה עם אנשי יחסי-הציבור אורן פרסיקו
03.06.2009 "מקור ראשון", במחשבה שנייה משקיעים חדשים השתלטו על "מקור ראשון", העורך הראשי הוחלף, המצב הכלכלי מדורדר, סכסוך עובדים זה עתה נפתר, הרפתקת אינטרנט חדשה בפתח והמאבק על דמותו של העיתון מתלהט: האם זהות המשקיעים וההעדפות השיווקיות יובילו להקצנה וסגירות? יועד קדרי
01.01.2007 כשר אבל מסריח השיווק הוא המסר | עיתונאים עובדים במקביל גם כיח"צנים, חברות מסחריות מאיימות על כלי תקשורת, פרסומאים מחרימים עיתונים. הגבול הדק ממילא בין פרסום לעיתונות רופף במיוחד בעיתונות החרדית יובל בלנקובסקי
01.06.2006 אין סיבה למסיבה יובל ה־70 לרדיו העברי מסב את תשומת הלב להידחקותו של המדיום החיוני והאהוד למעמד של שחקן משני בלבד בזירת התקשורת גילי דרוב-היישטיין