06.11.2013 קוראים שחורות מספר היומונים הוכפל, קהל היעד צומח במהירות, והאינטרנט רק מתחיל למצות את מלוא הפוטנציאל – אך כלל לא בטוח שמשבר העיתונות פסח על התקשורת החרדית נורית רוט
04.11.2013 עד כמה תלויים העיתונים בחברות הטבק? לפי מרכז המחקר של הכנסת, שיעור ההכנסות מפרסום מוצרי עישון מתוך כלל הכנסות העיתונים כמעט הכפיל עצמו בתוך חמש שנים, ואובדן ההכנסות עלול להשפיע לרעה על סיכויי הישרדותם איתמר ב"ז
08.10.2013 פחד ואימה התנועה לזכויות דיגיטליות: הפרסומת למאגר הביומטרי מטעם משרד הפנים מפרה את תקנות השידור הציבורי והמסחרי איתמר ב"ז
02.10.2013 שינוי מין מתחיל בהסרת שיער הסרת שיער, כי הכי חשוב שתרגישי טוב עם עצמך ועם הזהות המינית שלך, גבר עידו קינן
25.08.2013 פיליטון של טעויות "אוזו ומוזו מכפר קאקארוזו" הוא ספרו של אפרים סידון, לא אפרים קישון עידו קינן
04.07.2013 טעם של פעם יש הבדל בסיסי בין שני המסכים, של הטלוויזיה ושל הרשת. האם זהו ההבדל שבין בירה למכבי? נועם יורן
20.02.2013 יאדה יאדה יאדה הבקשה וההחלטה לאסור על שידור פרסומת משום שהיא מעליבה שמנים – מעליבות את האינטליגנציה אבנר הופשטיין
13.01.2013 תעשייני הבחירות במקום לבטל את תשדירי הבחירות יש לסלק מעשייתם את הפרסומאים, היחצנים ואנשי השיווק דן כספי
13.05.2012 המחאה החברתית עובדת תיקון 257: בזמנים קשים, גם הנחה של שקל היא הנחה (מודעה ב"ידיעות אחרונות", 11.5.12) עידו קינן
29.03.2012 מימון ישיר האומנם יעניק גורם חיצוני מימון לאתר חדשות, ו"ייתן לו חסות", בלי לדרוש את ליטרת הבשר שלו? יעל אונגר
18.02.2012 נבלה ברשות התורה הזניית השפה מובילה להזניית ההתנהלות התקשורתית, כפי שמוכיח כנס על מקומו של "התוכן השיווקי" שנערך השבוע במכון הישראלי לדמוקרטיה עוזי בנזימן
01.02.2012 הזכות שלא להיעלב פרסומת הסרטן של הפניקס: הרגולטור צריך לעסוק בהטעיות וכזבים של הפרסומאים, לא בעלבונות וברגשות של הצרכנים אלעד מן
26.01.2012 שנה מאסר תוכניות תוכן שיווקי כמו "האיש הירוק" הן בעלות משמעות פלילית למפיק, למשדר ולמגיש, אך אוכפי החוק יושבים בחיבוק ידיים. עליהם להחליט אם ברצונם לחסל את התופעה או להכשיר אותה בפיקוח הדוק אלעד מן