01.01.2007 החומה הסינית נופלת השיווק הוא המסר | חברות המדיה הגדולות מנמיכות בהתמדה את החיץ שבין מערכת העיתון לבין המחלקות המסחריות העוסקות בגיוס מודעות ומנויים רפי מן
01.03.2005 עידן החינמון הדגם העסקי של עיתון המחולק ללא תשלום מתפשט בכל העולם, וגם מו"לים ותיקים, כמו ה"ניו-יורק טיימס", נכנסים למשחק. האם זה גלגל ההצלה האחרון של העיתונות המודפסת? רפי מן
01.01.1999 מוות בשירות הרייטינג העיתונות ברובה המוחלט גינתה את הסי.בי.אס על שידור המתת החסד של תומאס יאק. הציבור, לעומת זאת, הביע תמיכה. לא במקרה כוון שידור התוכנית למועד שבו נקבעות מכסות הפרסום לפי שיעורי הצפייה כרמית גיא
01.09.1998 תיעוד בדיוני התחרות בין כלי התקשורת בארה"ב מפעילה לחץ על הכתבים. הזיווג של רכילות, פשע ודרמה עם חדשות הוא המתכון המצליח להגדיל את הרייטינג, ובה בשעה לגרום לעיתונאים להפר את חוקי המשחק רפי מן
01.08.1997 פגע וברח בשנת 1987 עשה "הניו-יורק טיימס" היסטוריה כאשר פירסם בחלק העליון של עמודו הראשון ידיעה תחת הכותרת: "תיקון: ה'טיימס' טעה באשר לעדות נורת על הקרן הסודית" רפי מן