27.07.2016 הסחות דעת ושקרים אחרים כיצד עובדת מכונת התקשורת של תעשיית המזון • שוקי טאוסיג כתב "העין השביעית"
07.06.2014 להיאבק בדחפים הפרפקציוניסטיים דף הבית דועך • החומה הסינית חייבת ליפול • מה מבריח את הטוקבקיסטים • למה העורכים חוששים ממדיה חברתית • ומתי יחליף אותם אלגוריתם • ספק אם יש חדר חדשות שאנשיו לא ירוויחו מעיון במסמך החדשנות המודלף של ה"ניו-יורק טיימס". להלן עיקריו ג'ושוע בנטון
18.03.2014 מ-ה-פ-כ-ה יאיר לפיד מספק סקופ בלעדי, "ידיעות אחרונות" מתמסר | פלוצקר לא | מאמר המערכת של "מקור ראשון" מציע לדבר על טרנספר | וגם: הירשזון חזר איתמר ב"ז
10.07.2013 טקסט טקסט שעל הקיר כלכלת הלייקים שהשתלטה על העיתונות מעודדת כתיבה שתניע לפעולה, לא למחשבה איתי זיו
07.11.2012 להישאר מאוחדים "ישראל היום" מחכה לשווא | "ידיעות אחרונות" מתחכם | עיתונאי "מעריב" שובתים שוקי טאוסיג
24.09.2012 המיתוג וחשיבותו הציבור קיבל בהבנה את חיסולו של בן-לאדן בשל קמפיין למיתוג שלילי שלו שמחה סיגן
10.10.2011 אפל - המותג המובהק ביותר "אומה אחת, רצון אחד, מטרה אחת". הסיסמה הזאת מתארת את קהילת צרכני אפל יותר מאשר את אלו של כל מחשב אחר נועם יורן
25.08.2011 כיצד משתנה תפיסת הצופים כלפי אל-ג'זירה באנגלית כשהמיתוג נעלם? אמריקאים רבים אינם מוכנים לשנות את תפיסותיהם בנוגע לאל-ג'זירה באנגלית, למרות הרושם החיובי שיוצר התוכן החדשותי בערוץ ויליאם יומנס וקייטי בראון
08.05.2011 המותג כשואה העובדה שיש אנשים עם השקפת עולם צרה ומוזרה, שבה כל דבר נתפס כמהלך שיווקי, הופכת מטרידה כשנותנים להם לכתוב בעיתון יובל דרור
01.05.2006 חדשות לבקרים הטייקונים ששולטים בתקשורת ועושי דבריהם מציגים לנו תקשורת בלי מסכות שוקי טאוסיג