13.06.2018 כוונות טובות אינן מספיקות כנסים הפכו לגורם משמעותי בעיתונות הכלכלית, אך ייצוג האוכלוסיה הערבית נותר נמוך גם השנה • "דה מרקר" צונח מ-8% ייצוג ל-1.3% • "גלובס" מטפס מ-0.8% ל-2.5% • "כלכליסט" מזנק מ-0.7% ל-13% • בניכוי כנסים ייעודיים לחברה הערבית - האחוזים קטנים עוד יותר אורן פרסיקו
11.12.2017 נשארים מחוץ לאולם כנסים הפכו לחלק מרכזי מפעילות העיתונות הכלכלית, אך החברה הערבית מודרת מהם כמעט לחלוטין • ייצוג של פחות מאחוז ב"כלכליסט" ו"גלובס", ב"דה-מרקר" המצב טוב יותר אורן פרסיקו