01.09.2007 הפיץ ונפגע מפטרים אותם, שוכרים במקומם עובדי קבלן, והמצרך שהם מחלקים הולך ומאבד מערכו. מבחינתם של מפיצי העיתונים, משבר העיתונות המודפסת לא נעצר בדסק כרמית ספיר-ויץ
01.09.2007 לא מצליבים, כן צולבים מהם הקווים האדומים בכיסוי תקשורתי של פרשת רצח מזעזע? ייזום של שיחת טלפון בין אמה של הנרצחת לאשתו של החשוד ברצח? מסע לטיהור שמו של החשוד על סמך ראיות חלקיות שמעביר סנגורו? ואולי שימוש ציני באם השכולה בתוכנית בידור? פרשת תאיר ראדה כמקרה מבחן גילי דרוב-היישטיין
01.09.2007 ישן בלילה אחרי שש שנים עוזב אמנון דנקנר את משרת העורך הראשי של "מעריב" ומשאיר מאחוריו עיתון במשבר נורית קנטי
01.09.2007 ידיעות אחרונות היום דעות שעוברות להתפרסם ליד הידיעות, מוסף נוער וולגרי, סקרים "כמו באינטרנט". ב"ידיעות אחרונות", המונופול הישראלי של העיתונות המודפסת, נערכים למלחמה בחינמונים תמר גוטמן
01.09.2007 5 שאלות על "ישראל היום" האם הוא חינמון, מפלגתון, איום על היומונים האחרים או מיזם קצר ימים? ואיפה אפשר למצוא אותו לעזאזל? שוקי טאוסיג
01.09.2007 אם אין בּאבּקה שוקולד, תנו בּאבּקה קינמון פרדוקסלית, דווקא כחינמון יש ל"ישראל היום" זכות קיום. ברוח העולם החדש, את החדשות שמציע "ידיעות" אפשר להציע בחינם דרך חלון המכונית. אם כך, ואם "ישראל היום" יצליח לשרוד, הוא אולי ייזכר כמי שביסס את שוק עיתוני החינם חנוך מרמרי
01.09.2007 אין ארוחות חינם צרכן התקשורת משלם בעקיפין, ועוד פעמיים: פעם אחת, כשהוא רוכש מוצר צריכה שבמחירו מגולמות הוצאות הפרסום במדיה. פעם שנייה, כשהוא מסכים לוותר על כיבוד האינטרסים שלו ולשמש יעד למסרים פרסומיים, ואולי גם פוליטיים דן כספי