תוספות

"אין הגדרה מדויקת של פריים טיים, תלוי עם מי מדברים", מסביר אושיק רושינק, מנהל מחלקת המחקר של "טלעד". "יש פריים-טיים מנקודת ראותו של הצופה, וזה בא לידי ביטוי בסך הצפיה בטלוויזיה. בשעה שש, לדוגמה, סך הצפייה בטלוויזיה הוא נמוך מסך הצפייה בשמונה. לכן, השעה שש היא לא פריים-טיים. כשמדברים על מפרסמים, זה משתנה בהתאם לקהל היעד שהם מחפשים. כשמדובר על מפרסמים שמעוניינים לפנות לכלל האוכלוסייה, שעות הפריים-טיים מוגדרות כ-8 בערב עד 11 בלילה, לפעמים עד 11 וחצי. אצל ילדים, לעומת זאת, הפריים-טיים הוא מוקדם יותר. המונח 'פריים-טיים' הוא לא הגדרה מילונית, אלא כלי עבודה". (מתוך: "אני מסדר לך ספוט משהו-משהו", ynet, 24.01.02)

ביבליוגרפיה

"מילון הסלנג המקיף", רוביק רוזנטל. כתר הוצאה לאור, 2005.