נולד ב-13 בפברואר 1955 בבאר-שבע, שם למד בבית-הספר העממי בארי. ב-1970, בהיותו בן 15, עקרה משפחתו לתל-אביב, ואת לימודיו סיים בגימנסיה הרצליה. ב-1973, סמוך לפרוץ מלחמת יום כיפור, התגייס לצה"ל ושירת ביחידת ההאזנה של חיל המודיעין. עם שחרורו ב-1976 החל בלימודי תואר ראשון בספרות עברית באוניברסיטת תל-אביב, וב-1979 המשיך בלימודי פילוסופיה כללית באותו מוסד. כמו כן בוגר בית-הספר ללימודי יהדות של אוניברסיטת תל-אביב. לומד לתואר שני בספרות עברית באוניברסיטת תל-אביב.

באוקטובר 1980, עם הקמת עיתון "העיר", החל לכתוב בו ככתב כללי והתמקד בכתבות תחקיר. הבולטת שבהן עסקה בדליפת מידע ממאגר המתגייסים לצה"ל ומכירתו לגורמים פרטיים. בעקבות התחקיר נפתחה חקירת משטרה, המעורבים בפרשה נשפטו וכמה מהם אף נכלאו. עורכו הראשי של העיתון היה חנוך מרמרי. הוגה הרעיון לכתבה היה יצחק לאור. במקביל ועד 1982 כתב לשבועון "כספים" של בית-ההוצאה מוניטין, והתמחה בכתבות דיוקן של אנשי עסקים ודמויות בולטות בכלכלה המקומית.

ב-1981 החל לכתוב בשבועון "אנשים ומחשבים", ומקץ שנה וחצי התמנה לעורכו הראשי. באותה שנה החל לעבוד במחלקת המוספים המקצועיים של עיתון "הארץ", ושם ערך וכתב כתבות במגוון תחומים – מחשבים, תיירות, נסיעות, כלכלה ועוד, בשם-העט "אלדד הדני".

ב-1986 עזב את עבודתו ב"הארץ" וב"אנשים ומחשבים", השתתף בקורס הכתבים של קול-ישראל והתמנה לכתב מחשבים וטכנולוגיה ב"ידיעות אחרונות". בשנים 1987–2001 עבד גם כעורך בדסק החדשות של העיתון.

באמצע שנות התשעים כתב תחקיר מקיף במוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות", ובו סקר את רשת האינטרנט. ישראל עדיין לא היתה מחוברת לאינטרנט (עד ל-1998), ובכך היה לאחד הכתבים הראשונים, אם לא הראשון שבהם, שסיקר את הנושא בכלי תקשורת ישראלי גדול. הכתבה הופיעה גם בבחינת הבגרות בעברית באותה שנה.

היה עורך ומגיש שותף של "אינטראקטי-וי", תוכנית הטלוויזיה הראשונה בישראל שעסקה באינטרנט, ושודרה בתקופת שידורי הניסיון של ערוץ 2 בתחילת שנות התשעים. התוכנית, שהפיק פרדי זיסקרויט וביים זיו רסקין, שודרה גם באינטרנט. ב-2003 החל להגיש את התוכנית "העתיד כבר כאן", ששודרה בערוץ 8 ועסקה במחיר שמשלם האדם בעידן של פיתוחים מדעיים וטכנולוגיים מואצים, והתמיד בכך שלוש עונות. משתתף קבוע ובעל פינה על אינטרנט וטכנולוגיה בתוכנית הכלכלית של גלי-צה"ל בהגשת עודד לוינסון.

משנות התשעים מלמד תקשורת ועיתונות במוסדות חינוכיים שונים, ביניהם המכללה למינהל. מתנדב כמורה לאזרחות ותקשורת בבתי-ספר תיכוניים ברחבי הארץ, ובעיקר בכיתות לתלמידים מתקשים. כמו כן היה חבר בוועדה מייעצת למשרד החינוך בנושא רתימת הטכנולוגיה לצורכי השכלה הומניסטית. בראש הוועדה עמד ד"ר רוני אבירם מאוניברסיטת בן-גוריון. ב-2003 החל ללמד עיתונות באוניברסיטה הפתוחה. משמש ראש הקורס לעיתונות בבית-הספר חשיפה של האוניברסיטה, ומלמד עריכת חדשות.

גרוש ואב לשניים.