העיתונאיות עינת פישביין ואירית דולב השיקו הבוקר (שני, 2.9.13) אתר אינטרנט חדש, "המקום הכי חם בגיהנום". על-פי הצהרת הכוונות של מקימות האתר, כותביו יעסקו בעיקר בנושאים חברתיים, ויעשו זאת תוך נקיטת עמדה. בשלב זה, נכתב, האתר פועל במימון עצמי; בהמשך תיבדק האפשרות של גיוס כספים ויאומץ מודל עסקי.

עוד נכתב כי באתר יובאו סיפורים שבדרך כלל מוצנעים או שאינם זוכים לבמה בכלי התקשורת מהזרם המרכזי, משום שאינם תואמים את האינטרס של המוציאים לאור או מפני שאינם "עונים על מדדי אטרקטיביות מלאכותיים". במשתתפים: שגיא גרין, עורך הכתבות, והכתבים ניב חכלילי, ליאת שלזינגר, הילו גלזר, נטע אחיטוב, עופר מתן ונטע הלפרין. באתר מופיעים הבוקר גם מאמרים מאת פרופ' דני גוטווין, רונית צח, צבי דובוש וליזה רוזובסקי.

"במגזין הזה אני מבקשת לעשות עיתונות שדבקה בעקרונות של דמוקרטיה, שוויון וצדק חברתי", כתבה פישביין בהצהרת הכוונות. "עיתונות שלא מפחדת לקחת צד. ששומרת על פרופורציות, שאינה מתלהמת, שנצמדת לעובדות ולסטנדרטים מקצועיים, סקרנית וחוקרת, אך לא כזו השקועה עד צוואר בבצת הניטרליות הדביקה והמזויפת". שמו של האתר, נכתב עוד, נובע ממשפט המיוחס לסופר דנטה אליגיירי, ולפיו "המקום הכי חם בגיהנום שמור למי שבזמנים של משבר מוסרי שומר על ניטרליות".