בלוגר הרכילות עומרי חיון חויב לשלם לדוגמנית והמגישה נטלי דדון 45 אלף שקלים אחרי שהגישה נגדו תביעת דיבה.

בתביעה דרשה דדון, באמצעות עו"ד שי אליאס, 350 אלף שקלים מחיון אחרי שזה פרסם בין היתר כי היא "גנבת" כי היא "נמצאת במצוקה כלכלית ונפשית" וכן כי "הלכה לעולמה". בכתב ההגנה טען חיון, באמצעות עו"ד גיא בר, כי הוא מאובחן כסכיזופרן וכי כתב את שכתב תחת "התקף פסיכוטי" ולכן אין לראות בו אחראי למעשיו.

במקביל הגיש חיון תביעה נגדית על סך 160 אלף שקלים נגד דדון כיוון שזו כתבה עליו בין היתר כי הוא "חולה נפש" וקראה לאחרים שנפגעו ממנו להצטרף אליה בתביעה.

בדיון שנערך בדצמבר 2020 אמר חיון :"הדברים שעלו בזמן שעלו, עלו בזמן התקף פסיכוטי, הוא לא יכול לתבוע אותי, אני לא היתה לי שליטה על זה". השופט רון גולדשטיין העיר: "איזה הסבר יש לדברים שנכתבו? נניח לטובת העניין שאני מנטרל את עניין הכוונה, איך עוד אפשר להתכונן?".

לפני ימים אחדים נערך דיון נוסף, אליו לא הגיע חיון וגם לא בא-כוחו עו"ד בר, שהתפטר מייצוג הרכילאי. במקום זאת בא מטעמו של עומרי חיון מתן חיון, האפוטרופוס שלו. לאחר דיון מחוץ לפרוטוקול הגיעו הצדדים להסכמה לפיה חיון ישלם לדדון סכום שבין 35 ל-120 אלף שקלים, לפי פסיקת השופט על דרך הפשרה.

עוד הוסכם כי חיון ימסור לדדון מכתב התנצלות ויתחייב שלא לפרסם עוד "שום מידע הנוגע לגב' נטלי דדון ומשפחתה בשום פלטפורמה, לא אני ולא שום גורם מטעמי". השופט גולדשטיין פסק כי על חיון לפצות את דדון ב-45 אלף שקלים.

לאחר מתן פסק-הדין שבה ופנתה דדון אל ביהמ"ש בטענה כי חיון הפר את ההסכם ופרסם באתר בשם "אחלה ניוז" ידיעה על פסק-הדין ("נטלי דדון תבעה את עומרי חיון וזכתה בסכום המטורף הבא").

השופט גולדשטיין הבהיר בתגובה כי משניתן פסק-הדין אין לו אפשרות להידרש לטענות דדון.

20505-04-21