הבלוגר תומך נתניהו אלי ציפורי מתנגד להצעת בית-המשפט בתביעה שהגיש נגד הבמאי והיוצר דורון צברי, לסיים את ההליך באמירה ערכית ללא התנצלות, פיצוי כספי או מחיקה. צברי, לעומתו, מסר את הסכמתו למתווה.

ציפורי הגיש בחודש דצמבר האחרון תביעה בסך 280 אלף שקלים נגד צברי בגין שני ציוצים. ב-2018 צייץ צברי, אחרי שציפורי פרסם עוד מאמר המגונן על נתניהו בהקשר של הסתבכותו בפלילים: "אלי ציפורי הוא כלב תקיפה אלים בשירות ההון שלטון. איש דוחה וחסר יושרה שכותב מתוך שיקולים זרים, שנאה ורגשי נחיתות".

כשנתיים לאחר מכן, אחרי שציפורי שוב לעג בטוויטר לעיתונאי אבישי גרינצייג (מאוחר יותר ייאלץ ציפורי לפצותו ב-200 אלף שקל) וזה הגיב בבקשה כי יניח לו לנפשו, צייץ צברי מחשבון הטוויטר שלו: "תתקשר לשירות הפסיכיאטרי ותדווח על מצבו של ציפורי מר הנפש (יש מצב לאישפוז בכפייה)".

בשבוע שעבר הציע השופט אביים ברקאי לצדדים לשים סוף להליך שהגיש ציפורי, בפסק-דין שבו יביע השופט את מורת רוחו מהאופן שבו התבטא צברי, ללא כל קביעה כי מדובר בלשון הרע וללא פיצוי כספי. השופט ברקאי רמז לציפורי כי בשלב זה הוא נוטה לדחות את התביעה, בין היתר בשל השיהוי הרב ממועד הפרסומים של צברי ועד הגשתה.

כבר במהלך הדיון הסתייג בא-כוחו של ציפורי, עו"ד אוהד מחרז, מההצעה של השופט לסיים את ההליך בלא כל פיצוי ואילו בא-כוחו של צברי עו"ד מיכאל ספרד הודיע כי הוא פתוח לשקול את ההצעה. כעת השיבו הצדדים באופן רשמי, כל אחד עם עמדתו.

26549-12-22