ברדיו צפון משודרת בשנים האחרונות תוכנית אקטואליה יומית ברדיו צפון בהגשת השדרן גדי נס, במסגרתה הוא מראיין חברי-כנסת רבים. במקביל נס עובד כדובר ויועץ אסטרטגי, המספק גם קשרי ממשל, עבור שלל גופים באזור הצפון. בין היתר מייצג נס את המרכז הרפואי בני ציון בחיפה, ועד קריית חיים, איגוד ערים אזור מפרץ חיפה להגנת הסביבה והמרכז הרפואי לבריאות הנפש מזור בעכו.

ישנם למרבה הצער כמה וכמה עיתונאים, או "אנשי תקשורת", שבמקביל עובדים גם כדוברים או יועצים אסטרטגיים, אולם במקרה של נס דומה כי ניגוד העניינים דוקר את העין. בחודשים האחרונים ניתן היה להיווכח כי חברי-כנסת שקיבלו במה בתוכניתו של נס קיימו בזמן סמוך סיורים בגופים שאותם נס מייצג כדובר/יועץ והבטיחו לפעול למענם בכנסת.

כך, לדוגמה, ב-7.6 ראיין נס בתוכניתו ברדיו צפון את ח"כ לימור מגן-תלם. כמה שבועות לאחר מכן, ב-17.7, נפגשה ח"כ מגן-תלם עם ראשי ומנהלי איגוד נציגי ערים מפרץ חיפה ועם ועד קריית חיים. בעקבות הביקור, הבטיחה לפעול לקדם את האינטרסים של שני הגופים. "אני אמשיך ואפעל בכל המישורים, כדי להבטיח שפינוי מפרץ חיפה יקבל את העדיפות העליונה", הצהירה.

את ח"כ אמילי מואטי נס מרבה לראיין בתוכניתו ברדיו צפון. בין היתר ראיין אותה גם ב-22.5. כמה שבועות לאחר מכן, ב-9.6, סיירה ח"כ מואטי במרכז הרפואי בני-ציון ונפגשה עם המנהל, שהביע בפניה את תקוותו שתוכל לפעול בגיוס משאבים כספיים למרכז. באותו היום הגיעה לביקור גם במרכז הרפואי לבריאות הנפש מזור בעכו, שם נפגשה עם המנהלת והבטיחה לפעול כדי להקל על מצוקת המאושפזים.

גם ח"כ אופיר סופר הוא אורח קבוע בתוכניתו של נס ברדיו צפון. בין היתר התראיין ח"כ סופר בתוכנית מה-31.5. כשבועיים לאחר מכן ביקר באיגוד ערים מפרץ חיפה להגנת הסביבה, נפגש עם יו"ר ומנכ"לית האיגוד, והבטיח לפעול למען פינוי המפעלים מהאזור. באותו היום נפגש ח"כ סופר גם עם נציגי ועד קריית חיים והבטיח גם להם לנסות ולפעול לפינוי מפעלי תש"ן, כך לפי הודעה לעיתונות שהפיץ נס.

קשה לחמוק מהמסקנה כי נס מנצל את הבמה התקשורתית שלו כדי לשרת באמצעותה את הקריירה השנייה שלו ואת הלקוחות העסקיים שלהם הוא מספק שירותי דוברות וייעוץ אסטרטגי

ח"כ מיכל וולדיגר מתארחת אף היא באופן תדיר בתוכנית של נס. בין היתר התראיינה ח"כ וולדיגר בתוכנית מה-19.6. כמה ימים קודם לכן סיירה במרכז הרפואי בני-ציון ונפגשה בין היתר עם המנהל ו"הביעה את רצונה לפעול למען המרכז הרפואי בגיוס משאבים כספיים נדרשים". באותו היום ביקרה גם בביה"ח מזור בעכו והצהירה: "דלתי תמיד תהיה פתוחה בפניכם. בכוונתי להעלות בהקדם האפשרי לסדר היום בכנסת ובפני מקבלי ההחלטות את הסיוע הנדרש למרכז הרפואי לבריאות הנפש מזור בעכו".

באותו היום הספיקה ח"כ וולדיגר להיפגש גם עם נציג ועד קריית חיים והצהירה: "אפעל להעלאת המודעות ואבקש קיום דיונים מהירים/הצעות לסדר היום בכנסת במטרה למנוע את אפלייתם של תושבי קרית חיים וקרית שמואל בשיעור תעריף המים לעומת תושבי חיפה", כך לפי הודעת דוברות שהפיץ נס.

המטרות שמבקשים הגופים ששוכרים את שירותי הייעוץ של נס ראויות, ואין כל פסול בשכירת שירותיו של יועץ או דובר כדי לשכנע חברי-כנסת להגיע לשטח, להתרשם בעצמם מבעיות המטרידות את תושבי האזור ואז לפעול לתיקונן בכנסת. אך קשה לחמוק מהמסקנה כי נס מנצל את הבמה התקשורתית שלו כדי לשרת באמצעותה את הקריירה השנייה שלו ואת הלקוחות העסקיים שלהם הוא מספק שירותי דוברות וייעוץ אסטרטגי.

נס מסר בתגובה כי מדובר ב"טענות שקריות ומשוללות כל יסוד", אולם לא פירט מה בדיוק לא נכון במסכת העובדות שתוארה לעיל. עוד הוסיף נס: "התוכנית 'תשע עם גדי נס' בהגשתי המשודרת זה למעלה משלוש שנים ברדיו צפון עוסקת כל כולה בנושאי אקטואליה ארציים. המשרד שאני מנהל, מיותר לציין, אינו עוסק כלל בתחום זה. ולמען היטב הבהר והסר ספק מעולם לא הועלו וגם לא יועלו בתוכניתי ברדיו נושאים הקשורים ללקוחותיי, לא במישרין ולא בעקיפין". נס ביקש להוסיף גם כי שידר תוכנית במתכונת דומה ברדיו חיפה במשך 8 שנים.