העיתונאי יהודה יפרח, ראש הדסק המשפטי של "מקור ראשון", צייץ בטוויטר כי יש לחסל את התובעת והשופטים בבית-הדין הפלילי הבינלאומי שבהאג.

בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר הפרטי שלו, ציוץ שמחק כעבור זמן קצר, כתב יפרח: "בית הדין בהאג מפעיל טרור משפטי נגד ישראל. אם הייתי ראש הממשלה, הייתי מזמן עכשיו את ראש המוסד ואומר לו – זוכר איך טיפלה גולדה מאיר בחברי ספטמבר השחור? אז התובעת והשופטים של בית הדין בהאג. רק תהיו אלגנטיים, נקיים, ואל תשאירו עקבות".

אמש הודיעה רשמית התביעה בבית-הדין הפלילי הבינלאומי על פתיחה בחקירה רשמית נגד ישראל בחשד לביצוע פשעי מלחמה בגדה המערבית ובעזה בשנת 2014. ההודעה התקבלה בישראל בזעם הן על-ידי הממשלה והן על-ידי מרבית חברי האופוזיציה.

בציוץ שפירסם משווה הפרשן המשפטי של "מקור ראשון" את החלטת בית-הדין הבינלאומי לטבח הספורטאים הישראלים באולימפיאדת מינכן, ולמבצע הנקמה אליו יצאה ישראל בעקבותיו.

ראש הממשלה דאז גולדה מאיר הורתה למוסד לחסל את חברי ארגון הטרור "ספטמבר השחור" שהיו אחראים לביצוע הטבח במינכן. המבצע, שכונה "מבצע זעם האל", נמשך שנים ארוכות ובמהלכו התנקש המוסד בכמה מראשי הארגון, אך בשל טעות בזיהוי גם במלצר תמים. אולי משום כך הדגיש יפרח את הצורך לפעול באופן אלגנטי, שאינו מתיר עקבות.

יפרח העדיף שלא למסור תגובה.

ציוץ מאת יהודה יפרח, שנמחק בינתיים (צילום מסך)