"פדופיליה בשיעור זום", קראה הכותרת על מסך ערוץ 13. "סערה בביה"ס: צעיר פרץ לשיעור בזום ורקד לעיני הילדים בעירום מלא". הסיפור, שעליו דווח ביום רביעי האחרון (10.2) בתוכנית "שש עם אמנון לוי" אכן נראה במבט ראשון מטריד. כפי שלוי עצמו סיפר לצופים: "המשטרה מנסה לאתר גבר, פדופיל, שהצליח לחדור אתמול לשיעור זום של ילדים וילדות בכיתה ז' והחל לרקוד מעורטל לעיני הילדים".

לעיני צופי "שש עם אמנון לוי" נגלה צילום של מסך מחשב המציג משתתפים שונים בשיעור זום. אחד מהם אכן נראה כגבר עירום שרוקד ריקוד מוזר לעיני המצלמה. כתב התחקירים והמשטרה של חדשות 13 עמרי מניב סיפר ללוי ולצופים כי באמצע שיעור חשבון בזום של חטיבת ביניים במרכז הארץ, "נכנס האדם הזה, שאנחנו מבינים שהוא ככל הנראה פדופיל, עם עוד כמה הפרעות נוספות".

לדברי מניב, המורה מיד סגרה את שיעור הזום ושלחה לתלמידים קישור חדש, אולם אותו אדם מעורער בנפשו הופיע שנית, ולאחר מכן גם פעם נוספת, "כך שיש איזשהו חשד סביר שהוא קשור למישהו מהתלמידים". לוי תיאר את האירוע כ"זוועת אלוהים", ומניב סיפר כי המשטרה תנסה להתחקות אחר אותו אדם, ש"יכול להיות בכלל מישהו לא מישראל".

עמרי מניב מדווח על "פדופיליה בשיעור זום", "שש עם אמנון לוי", 10.2.2021 (צילום מסך)

כשלוי תהה כיצד תוכל המשטרה להתחקות אחר אותו אדם, מניב השיב: "אם זה איש מאוד-מאוד-מאוד מתוחכם שעושה את זה מאיזשהו מקום בחו"ל, זה באמת קשה, אבל לא כל האנשים האלה, שיכול להיות שיש להם איזושהי הפרעה נפשית כמו שזה נראה כאן, לא כל האנשים האלה הם כאלה מתוחכמים, ואם כן אז לפחות צריך לעלות על זה ולשלוח אותם לטיפול".

אכן, פדופילים שפורצים לשיעורי זום של תלמידי חטיבת ביניים הם אנשים מופרעים שזקוקים לטיפול. אך נראה שזה לא המקרה כאן. כפי שהבחין עודד קרמר, אותו אדם מעורטל שהופיע בשיעור הזום של התלמידים לא ידע כלל שהוא משתתף בשיעור. מדובר בסרטון הומוריסטי שעלה לפני כמה שנים ליוטיוב תחת הכותרת "אבא קריר רוקד בעירום!!!". אגב, גם בגרסה המלאה של הסרטון, אחד מאלפי סרטונים שהעלה היוטיובר המכנה את עצמו "אבא קריר", לא ניתן לראות את איבר מינו.

נראה אפוא שאיש לא פרץ לשיעור הזום, אלא שאחד המשתתפים בו, מן הסתם אחד מבני הנוער, חמד לצון והחליט לשתף את מסך המחשב שלו ולהפעיל את הסרטון. "רמת תחקיר: חטיפת ילדים בדיסנילנד", הגדיר עודד קרמר את הדיווח בציוץ שפרסם, בכוונו לפרשה ידועה של ברווז עיתונאי אחר ששידרה בעבר חברת החדשות של הערוץ.

בינתיים נמחק האייטם של מניב מאתר חדשות 13, יחד עם כל התוכנית של "שש עם אמנון לוי" שבה נכלל.

דוברת רשת 13, יעל גאוני, מסרה בשם "שש עם אמנון לוי": "האייטם המדובר שודר ביום רביעי האחרון, בהמשך לעדויות שהתקבלו על-ידי הורים ותלמידים לאירוע שקרה ולאחר שהוגשה תלונה למשטרה ונפתחה חקירה, כפי שדווח בתוכנית. יש להדגיש כי כל המידע שדווח נצמד לעובדות בזמן השידור, וכל ניסיון ליצור תמונת מצב אחרת היא שקרית ואינה נצמדת לעובדות".