בשעה זו נפתחת "ועידת התעסוקה של ישראל", כנס שמארגנת חברת קשת 12 בשיתוף (קרי: במימון) ההסתדרות ואתר "דרושים". "ועידת התעסוקה של ישראל" תתקיים כחלק ממה שמכונה בחברה CON12, "עולם הוועידות של N12", והיא מלווה בלוגואים של ערוץ קשת 12 ושל אתר N12 של חברת החדשות.

הוועידה תשודר בשידור חי במקביל בערוץ קשת 12, באתר mako ובאתר N12. בעמוד הייעודי שהוקם כדי לשווק את הוועידה מוצגים המשתתפים הבולטים. ראשון ברשימה: יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד.

אותו בר-דוד התארח שלשום (19.1) בתוכנית "שש עם עודד בן-עמי" של חדשות 12, חברת החדשות שבבעלות מלאה של קשת 12. בר-דוד הוזמן לאולפן כדי להשיב לביקורת שהשמיע לאחרונה ראש הממשלה בנימין נתניהו על כוחה המוגזם של ההסתדרות ועל הצורך לבצע רפורמה מקיפה שתפרק אותה מכוחה.

מדברי נתניהו הביאה כתבת חדשות 12, דפנה ליאל, שהצטרפה לבן-עמי בראיון עם בר-דוד. הראיון עצמו היה נוח, ולא דרש מבר-דוד להשיב ישירות לביקורת של נתניהו על כוחה המוגזם, לדבריו, של ההסתדרות. הנה השאלות שנשאל יו"ר ההסתדרות בר-דוד על ידי בן-עמי וליאל: "נעלבת? נפגעת?"; "מה אמר לך ראש הממשלה בשיחה?"; "ואתה יודע שזו גם התחושה בקרב הוועדים הגדולים שאליהם כיוון ראש הממשלה?"; "אז למי אתה מאמין? נתניהו רימה את השולמנים או שהוא מרמה אותך כשהוא אומר שהוא הולך יד ביד עם העובדים?".

האם יש קשר בין מימון ההסתדרות את הוועידה של החברה האם לבין הופעתו של בר-דוד בתוכנית חדשות 12? וגם אם אין, האם לא ראוי היה לכלול בראיון גילוי נאות בדבר המימון של ההסתדרות את הוועידה?

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד מתראיין לחדשות 12, קשת 12, 19.1.21

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ב"ועידת התעסוקה של ישראל", קשת 12, 21.1.21

דובר חדשות 12 אלון שני מסר בתגובה: "הוועידה היא של קשת ואין קשר כלשהו בין חברת החדשות לוועידה הנ"ל".

יו"ר אגף הסברה, דוברות ופרסום בהסתדרות, יניב לוי, מסר בתגובה: "יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, הוזמן לתוכנית של שש עם עודד בן עמי, כדי להגיב לדברים הקשים שנאמרו על ידי ראש הממשלה נגד העובדים וההסתדרות, ונחשפו על ידי דפנה ליאל במהדורה של קשת 12. מועד הוועידה שנקבע לפני שבועות רבים, לא תואם מראש עם ראש הממשלה וכל ניסיון לקשור בין הראיון שהתקיים בתגובה לדבריו, לבין קיום הוועידה הוא מופרך מיסודו ואין בו שמץ של אמת. יו"ר ההסתדרות שעומד בראש אחד הגופים המשפיעים ביותר במשק הישראלי, מוזמן מדי יום לראיונות רבים בכלי תקשורת מרכזיים ובוחר באילו מהם להשתתף, על פי ראות עיניו ובהתאם לשיקולים מקצועיים.

"ועידת התעסוקה של ישראל אכן מתקיימת בשיתוף עם המוקד לכל עובד של ההסתדרות, כפי שצוין בכל הפרסומים של הוועידה. אנו רוצים שכל עובד ועובדת במדינת ישראל, מאוגדים ולא מאוגדים כאחד, בין אם הם הוצאו לחל"ת או פוטרו, ידעו שהמוקד שמפעילה ההסתדרות הוא כתובת שיכולה לסייע להם בהגנה על זכויותיהם. המשאבים שאנו מקצים להגברת המודעות לנושא, מושקעים במגוון פלטפורמות תקשורתיות ואנו גאים בשיתופי הפעולה שלנו ולא מקבלים במסגרתם הנחות בסיקור.

"בוועידת התעסוקה של ישראל, שמוקדשת לאחד הנושאים המהותיים ביותר שבהם עוסקת ההסתדרות, משתתפים גם בכירי המגזר העסקי ונציגים מטעם המדינה. אנו מזמינים אתכם להצטרף לצפייה בשידור החי ומבקשים לפנות גם דרך הפלטפורמה המכובדת של העין השביעית לעובדות ולעובדים שזקוקים לסיוע ולמענה ראשוני בשאלות הנוגעות לזכויות בעבודה, לפנות למוקד המידע והשירות של ההסתדרות בטלפון 2383*".