חברת פייסבוק ישראל ביקשה להדגיש כי הפגישות שערכה לפני מערכות הבחירות האחרונות עם נציגי המפלגות לא היו סודיות. לפי פייסבוק ישראל, נציגיה אף הזכירו את דבר הפגישה האחרונה, שהתקיימה השבוע, באוזני עיתונאים שנכחו בפגישה נפרדת עם נציגי פייסבוק. עם זאת, חברת פייסבוק לא מוכנה לפרט מי נכח בפגישה הזו או באלו שקדמו לה, מה היו התכנים שהועברו ומתי בדיוק התרחשו הפגישות.

מוקדם יותר היום (28.1) התפרסמה באתר "העין השביעית" כתבה על הפגישה הסודית שערכו נציגים בכירים של פייסבוק עם נציגים ממפלגות המתמודדות בבחירות הכלליות לכנסת ה-23 שייערכו ב-2 במרץ השנה. לאחר פרסום הכתבה פנתה ל"העין השביעית" היחצנית אורית טייכר, ממשרד יחסי הציבור שלום תל-אביב של זמיר דחב"ש. טייכר טענה כי הפגישה עם נציגי המפלגות לא היתה סודית.

"שמחנו לקרוא באתרכם על פגישה סודית שקיימנו עם נציגי מפלגות, פגישה שדיווחנו עליה ל-21 עיתונאים שהתארחו אתמול במשרדינו כחלק מתדרוך שעסק בשלל נושאים הקשורים לאופן שבו פייסבוק מטפלת בבחירות בישראל לרבות האופן שבו אנו פועלים מול נציגי המפלגות. את המפגש שקיימנו עם הכתבים כמו גם עם נציגי המפלגות קיימנו גם בשתי מערכות הבחירות הקודמות במהלך השנה החולפת", נמסר ממשרד שלום תל-אביב.

אלא שלמרות החשיבות שהעניקה פייסבוק לטענה כי הפגישות עם נציגי המפלגות אינה סודית, בחברה לא מעוניינים למסור כל פרט אחר על הפגישות הלא סודיות. בתשובה לשאלה מי היו הנוכחים בפגישות, הגיבו בפייסבוק כי אין בידם את רשימת הנוכחים. על השאלה מתי אירעו הפגישות ומה היו התכנים שהועברו בהן, לא התקבלה תשובה כלל.