עד המדינה ניר חפץ דורש מיעקב ברדוגו, איש עסקים ועסקן פוליטי שהפך לפרשן בולט בתחנת הרדיו גלי צה"ל, להתנצל בפניו ולפצותו בשל פרסום בקבוצת ווטסאפ של חומרים אסורים בפרסום מתוך חקירות המשטרה בתיקי נתניהו. את דבר הפרסום שהגיע ממספר טלפון שברשותו של ברדוגו, פירסם נתי טוקר ב"דה מרקר". ברדוגו הכחיש את הדברים: "לא הפצתי בקבוצה של אנשי ליכוד את המסך. אני לא שלחתי את ההודעה. מדובר בזיוף. זו המצאה גמורה. ומשום כך כל פרסום שלך שיטען את הדברים - יהווה הוצאת דיבה".

נראה כי חפץ לא השתכנע מההכחשה. בן כספית פירסם הערב ב"מעריב" כי לברדוגו נשלח מכתב מעורכי דינו של חפץ, אילן סופר ורון אביב, בו נטען כי ברדוגו הוא אכן מי שעומד מאחורי הפרסום בקבוצת הווטסאפ "אחדות בליכוד". לפי המכתב, פריט המידע האסור בפרסום היה בחזקתם של המשטרה והפרקליטות ונמסר לעורכי דינו של ראש הממשלה לקראת השימוע בעניינו (וספציפית בפרשה המכונה "תיק 4000"). חפץ קושר בין ברדוגו לנתניהו וטוען כי הפרסום של הפרטים האסורים בפרסום, שנועדו לפגוע בחפץ, היה בשירות ראש הממשלה:

"תמיהה גדולה בעינינו, כיצד בכלל הגיעו לידך החומרים האסורים בפרסום, כאשר אותו עמוד שהופץ ממכשיר הטלפון שלך, כמו כל החוברת שבה נכלל אותו עמוד, כלל אינם אמורים להיות מצויים בידי מאן דהוא, זולת מספר מצומצם של גורמים, והם כותביו, סנגורי ראש הממשלה עוה"ד אשכנזי וחדד; הנמען, היועץ המשפטי לממשלה; וכן גם שולחם של הכותבים, ראש הממשלה חה"כ בנימין נתניהו. "אין צורך להיות שדרן רדיו ידוע, ואף אין צורך להתהדר בתואר 'פרשן בכיר', על מנת לפענח מהם המניעים שמאחורי ביצוע הפרסום האסור", טוען חפץ.

בהמשך המכתב טוען חפץ כי הוא עצמו, בתקופה שהיה דובר ראש הממשלה נתניהו, היה שותף במהלכים שהביאו את ברדוגו לתפקידו הנוכחי כפרשן בכיר בגלי צה"ל, וכי ברדוגו מתודרך תדיר על ידי ראש הממשלה:

"מצוי בידינו מידע חד משמעי, מגוף ראשון, השופך אור חדש אודות פעולות ומגעים סמויים מעין הציבור, שקיים ראש הממשלה חה"כ בנימין נתניהו בתחילת שנת 2016, בנוגע למינוייך לתפקיד שדר ומגיש בכיר של תוכנית אקטואליה יומית בשעות האזנת השיא של גלי צה"ל. כידוע לך היטב, זמן קצר לאחר ביצוען של פעולות חשאיות אלה, זכית במינוי בו חשקת זמן רב, הפכת בזכותו לדמות ציבורית רבת השפעה, והס מלהזכיר את העובדה כי אתה נהנה גם ממקור הכנסה קבוע, הנשען על תקציב משרד הביטחון.

"מקפצה זו הוגשה לך, חרף העובדה שלא היית משופע בניסיון משמעותי קודם להגשת תוכנית אקטואליה יומית כה יוקרתית, משפיעה ובעלת שיעורי האזנת שיא. למיטב ידיעתנו, לאורך שנים רבות היית בעיקר איש עסקים, בפרט בתעשיות הקזינו וההימורים ובעסקי הנדל"ן, וכן ניהלת חברות וגופים סטטוטוריים, ושימשת כעוזר אישי לאישים בכירים בליכוד וכעסקן פוליטי. באופן שלא הפתיע את שולחנו, אשר כיהן בשנת 2016 כיועץ התקשורת לראש הממשלה חה"כ בנימין נתניהו ובני משפחתו, לאחר מינוייך למגיש תוכנית אקטואליה יומית בשעות האזנת השיא של גלי צה"ל, תכפו עד מאוד פגישותיך בארבע עיניים עם ראש הממשלה, והתדרוכים הטלפוניים השוטפים עימו".

בעבר הגיב נתניהו עצמו לטענה כי ברדוגו הוא מעין זרועו הארוכה בגלי צה"ל. במרץ האחרון כינו בהודעה של מפלגת כחול לבן את ברדוגו "נציג מטה נתניהו בגל"צ". בתגובה כתב נתניהו ברשתות החברתיות: "בגלי צה"ל יש שדרן אחד שלא מוכן ליישר קו עם השמאל והברנז'ה. הוא מפריע לשידורי התעמולה היומיים של רינו צרור, רזי ברקאי ואחרים בעד מפלגת השמאל של לפיד גנץ, אז הם מפעילים לחץ אדיר כדי לסלק אותו מהתחנה. זה לא יקרה. יש גבול למשטרת המחשבות ולסתימת הפיות של השמאל. אנחנו לא בצפון קוריאה. אם לא יהיה ביטוי גם לימין - אין לגל"צ זכות קיום".

מברדוגו טרם נמסרה תגובה בכל הנוגע למכתב ההתראה.