בעקבות הביקורת, רוני דניאל מתנצל על האופן שבו התייחס לפרשת החשד לאונס קבוצתי בקפריסין בתוכנית "הקבינט" ברדיו 103FM: "מעולם לא חשבתי להתייחס בקלות דעת לאירוע כל-כך חמור", כתב. הקלטת התוכנית מיום חמישי האחרון נמחקה מדף הפייסבוק של התחנה, והקטע העוסק בפרשה נמחק מההקלטה שמופיעה באתר התחנה.

דניאל, הפרשן הצבאי של חדשות 12, אמר את הדברים מעוררי הביקורת ביום חמישי האחרון בתוכנית "הקבינט" ברדיו 103FM, שאותה הוא מגיש יחד עם הכתבים הצבאיים אלון בן-דוד ויואב לימור. השלושה שוחחו מהאולפן עם דורון הרמן, כתב הפלילים של חדשות 13, השוהה בקפריסין כדי לסקר את פרשת החשד לאונס נערה בידי 12 נערים ישראלים. במהלך השיחה אמר דניאל: "היא היתה רגילה לשניים-שלושה, לפתע פתאום 12, זה השבר?!".

"במקום דיון על חשדות לפשע אונס מתועב, במקום סלידה בוטה מהאירוע המביש, הפך הדיווח העיתונאי של דורון הרמן והתשאול העיתונאי סביבו למדורת צ'יזבאטים של נערים נלהבים, והילדות הבריטיות הזורמות, המרקדות להנאת התיירים הישראלים, עמדו במרכז השיחה", כתבה על כך דבורה לדרמן-דניאלי בטור שהתפרסם היום באתר "העין השביעית". גם ברשתות החברתיות התעוררה תרעומת חריפה בשל השיח בתוכנית, בין היתר בציוצים של כתבת "הארץ" נעה לנדאו.

"רוני דניאל אף הרהיב עוז וסינן, שאם הנערה היתה רגילה לקיים יחסי מין עם שלושה גברים, מה העניין כבר ב-12. 'זה השבר?', הוא שאל בלגלוג", כתבה עוד לדרמן-דניאלי, "אמנם כראוי לשיח בעידן ה-MeToo, כל אחד מהשדרנים שילב מדי פעם 'קריאה לסדר' כגון 'כמובן שאין למעשים כאלה שום הצדקה', 'הסיטואציה נשמעת נורא' או 'מישהו היה צריך לקום ולהגיד שזה לא סביר' – אבל לא הצליחו לפזר את ענן הריח הסקסיסטי שעלה מהשידור. זירה אכזרית של חשד לאונס נערה הוצגה כמסיבת חשק ושעשועים".

רוני דניאל: "בעיני אונס – בין אם זה אדם אחד, שניים או 12, בכל המקרים – הוא אירוע חמור ביותר. זכותה של כל אישה להחליט בדעה צלולה עם מי לקיים יחסי מין אך התנאי הוא שמדובר במעשים בהסכמה ובדעה צלולה"

לאחר הפרסום באתר "העין השביעית" פִרסם דניאל בחשבון הטוויטר שלו התנצלות: "כמה הבהרות: מעולם לא חשבתי להתייחס בקלות דעת לאירוע כל-כך חמור. בעיני אונס – בין אם זה אדם אחד, שניים או 12, בכל המקרים – הוא אירוע חמור ביותר. זכותה של כל אשה להחליט בדעה צלולה עם מי לקיים יחסי מין, אך התנאי הוא שמדובר במעשים בהסכמה ובדעה צלולה. אם הובנתי אחרת אין לי אלא להצטער ולהתנצל".

נראה שגם בתחנת הרדיו 103FM לקחו לתשומת הלב את הביקורת, והקטע המדובר, כאמור, כבר אינו זמין באתר התוכנית ובדף הפייסבוק שלה. בקרב המגיבים לציוץ של דניאל, עם זאת, בולטים מי שאינם מקבלים את ההתנצלות.

"ההתנצלות שלך היא איננה התנצלות אלא נסיון התחמקות מלקיחת אחריות. לא 'הובנת אחרת' כי אמרת באופן ברור וצלול: 'היא היתה רגילה לשניים-שלושה, לפתע פתאום 12, זה השבר?!' – וזה דוחה ומחריד בכל-כך הרבה רמות. הגיע הזמן שתתפטר ותיעלם מהמסך והרדיו", כתב הפעיל החברתי אלון-לי גרין.

"מעולם לא חשבת להתייחס בקלות דעת לאירוע כל-כך חמור, ובכל זאת התייחסת אליו בצורה כזו, אבל על זה אתה לא לוקח אחריות. והעניין פה זה לא שהובנת אחרת, אלא הדברים שאמרת בשידור שבהם האשמת את הקורבן ועל הדרך השתעשעת ברעיון לנסוע לקפריסין וליהנות ממראה העיניים שם", כתבה תמר רוטמן, עורכת שותפה של אתר "הפמיניסט.ית".