בועז גולן, עד לאחרונה העורך הראשי של חדשות ערוץ 20, פרסם לפני ימים אחדים מאמר שבו טען כי מאחורי היוזמה לשביתת המחאה של הלהט"בים עומדים "ארגוני שמאל שמתכננים כל מהלך כדי לפגוע עוד במדינת ישראל, במסורת ישראל ולהפיל כמה שיותר מהר את ממשלת ישראל ולהמליך ממשלת שמאל הזויה".

בהמשך ישיר למאמר של גולן ניתן היה לראות אתמול כיצד מחלקת החדשות של הערוץ מתאמצת להתעלם מהשביתה והפגנת ההמונים של הלהט"בים. במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 הקדישו אתמול פחות מדקה לסיקור המחאה. באתר הערוץ המתינו עד לקראת חצות, וגם אז הסתפקו בידיעה קצרצרה, שהתמקדה בשלט אשר הונף בהפגנה והשווה את היחס של חוקי נירנברג ללהט"בים ליחס של החוק הישראלי אליהם.

ערוץ 20 אינו כלי התקשורת היחיד שמזוהה עם הימין אשר התעלם או צמצם אתמול את סיקור מחאת הלהט"בים. באתר "מקור ראשון" לא פורסמה עד עכשיו אף ידיעה על המחאה. בעיתון "ישראל היום" אמנם סיקרו את האירועים, אך בצנעה ביחס לעיתונים אחרים.

"להט"ביסטן: כך מנסה השמאל להרוס בכוח גם את תשעה באב", "חדשות 20" על מאבק הקהילה הגאה, 20.7.18

"להט"ביסטן: כך מנסה השמאל להרוס בכוח גם את תשעה באב", "חדשות 20" על מאבק הקהילה הגאה, 20.7.18

אולם נראה שההתנגדות של מערכת ערוץ 20 לשביתת המחאה של הקהילה הלהט"בית אינה נובעת אך ורק מחשש לשלטונו של בנימין נתניהו, כפי שהביע העורך לשעבר גולן. עיתונאי שכבר אינו עובד בערוץ, אבל בעבר ערך שם תוכנית, טוען כי הנהלת ערוץ 20 התנגדה לאפשרות שתוכניתו תכלול אורחים הומואים או לסביות.

"הערוץ הזה גזעני ושונא גייז!!!", כתב אסף גרינבאום בפייסבוק, בתגובה לפוסט של גואל פינטו על היחס של ערוץ 20 לקהילה הלהט"בית. "אני ערכתי את התוכנית של ליאור דיין בערוץ 20 וקיבלתי הוראה ברורה מלמעלה שאסור להביא גייז לתוכנית !!!! אתה קולט את רמת הגזענות אסור לארח הומואים או לסביות בתוכנית !!! היחידי שהם הסכימו היה ח"כ אמיר אוחנה מהליכוד וזה גם אחרי דיונים רבים של ההנהלה".

תוכניתו של דיין, "הכל לציטוט", שודרה בערוץ 20 במהלך שנת 2016. באתר הערוץ לא נותר זכר למהדורת "הכל לציטוט" שבה אירח דיין את ח"כ אוחנה. יש לציין כי מאז שירדה התוכנית של דיין הוחלפה הנהלת ערוץ 20.

מערוץ 20 נמסר: "אין תגובה".