העיתון "ידיעות אחרונות" הפסיק לפרסם את טורו של יגאל סרנה. הפסקת הפרסום אירעה זמן קצר לאחר שסרנה הפסיד בתביעת הדיבה המתוקשרת שהגישו נגדו בני הזוג בנימין ושרה נתניהו. לדברי סרנה, ההחלטה להקפיא את המדור השבועי קשורה להפסד במשפט, שבסופו חויב לשלם לראש הממשלה ולרעייתו למעלה מ-100 אלף שקל.

סרנה, הכותב ב"ידיעות אחרונות" זה כ-30 שנה, נתבע לא בשל פרסום בעיתון אלא בגלל פוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו, ושאת נכונות פרטיו לא הצליח להוכיח. "זה לא סוד שנתניהו מאוד חפץ בפיטורי מהעיתון – זה נחשף בתמלילי השיחות בין נתניהו למוזס, אבל זה לא יצא לפועל. נוני הגדיר את זה כבעייתי", אמר סרנה ל"העין השביעית".

סרנה מכוון לכתבה שפרסם גידי וייץ ב"הארץ" בחודש ינואר. לפי "הארץ", באחת מפגישותיהם הסודיות של מו"ל "ידיעות אחרונות" ארנון (נוני) מוזס וראש הממשלה, שהתקיימה בסוף 2014, אמר מוזס לנתניהו שהוא היה שמח להיפטר מסרנה, אך "הבהיר שמדובר בעניין מורכב". "המשכתי לעבוד בעיתון, ועכשיו בעקבות החלטת בית-המשפט המצב כנראה השתנה", אומר סרנה כעת.

פסיקת בית-המשפט בתביעת נתניהו נגד סרנה ניתנה ב-11 ביוני. יומיים לפני כן פורסם טורו האחרון עד כה ב"מוסף לשבת" של "ידיעות אחרונות". מאז, כבר למעלה משלושה שבועות, הוא אינו כותב בעיתון. מדבריו של סרנה עולה כי עתידו ב"ידיעות אחרונות" אינו ברור. "אני נמצא עכשיו בסוג של חופשה-לוכסן-השעיה שבמסגרתה הטור שלי הפסיק להתפרסם", הוא אומר, ומוסיף: "אנחנו נמצאים באיזה בירור של מערכת היחסים בינינו".

סרנה, חתן פרס סוקולוב ופרס לוי אשכול, החל לכתוב ב"ידיעות אחרונות" ב-1986. לפני כן היה כתב בעיתונים "חדשות" ו"כל העיר". במקביל לעבודתו כעיתונאי פרסם עשרה ספרים. ב-2011 זומן לשימוע לפני פיטורים מ"ידיעות אחרונות" יחד עם כתבים ותיקים אחרים בעיתון, אך פיטוריו המתוכננים בוטלו. כעת עתידו ב"ידיעות אחרונות" שוב מוטל בספק.

עורך "המוסף לשבת" של "ידיעות אחרונות", אביב הברון, לא היה מעוניין להתייחס לדברים. עורך "ידיעות אחרונות", רון ירון, בחר גם הוא שלא למסור תגובה.