התוכנית החדשה של רשת, "תיק בחקירה", פתחה את שידוריה לפני ימים אחדים בתחקיר על נסיבות מותה של רב"ט טובית רדקליף ז"ל. התחקיר הציג שאלות רבות לגבי האירוע והאופן שבו תוחקר, בניסיון לפזר מעט מהערפל שעדיין עוטף אותו. עם זאת, פרט אחד ב"תיק בחקירה" דווקא נותר עמום, אף כי ראוי היה להיות גלוי בפני הצופים.

במהלך התחקיר (בדקה 32 של השידור) עסקה התוכנית באפשרות של חדירה שבוצעה לבסיס פלמחים, שם מצאה רדקליף את מותה. הקריינות מספרת כי בתיק החקירה לא נמצאו תמונות ממצלמות האבטחה של הבסיס, ואז נשמע המשפט הבא: "וכמו לאשר את החשד מגיעה אלינו תמונה מחיילת שהיתה בביקור בבסיס פלמחים בזמן שירותה הצבאי. בתמונה היא מצולמת על רקע הים כשמאחוריה הגדר ההיקפית של הבסיס פרוצה לחלוטין". החיילת, שמוצגת כנעמי רבינוביץ', מספרת היכן עמדה כשצולמה התמונה שבה היא נראית, ומעריכה כי לו היתה אז גדר היקפית סביב הבסיס היא היתה מופיעה בתצלום.

מה שהצופים לא יודעים הוא שרבינוביץ' היא עורכת-דין שעבדה במשרד עורכי-הדין שמייצג את משפחתה של רדקליף, ושהעומדת בראשו, עו"ד יפית וייסבוך, מתראיינת באריכות בכתבת התחקיר. על-פי פוסט שפרסמה רבינוביץ' בעמוד הפייסבוק שלה, היא אף נטלה חלק בעבודה על התיק.

"השנתיים האחרונות היו האינטנסיביות בחיי", כתבה רבינוביץ' בפייסבוק, ובהמשך הוסיפה: "כעת אני שמחה לחלוק איתכם סוף-סוף חלק קטן ממה שעשיתי במסגרת העבודה שלי". רבינוביץ' הפנתה לכתבה על נסיבות מותה של רדקליף שפורסמה באתר mako, הודתה למשרד וייסבוך-וולשטיין שבו עבדה, וכן ליוצרי "תיק בחקירה" לימור פנחסוב ואייל בלחסן, "על שהביאו את הסיפור הכל-כך קשה הזה לפריים טיים".

מחברת ארצה-הפקות, שהפיקה את "תיק בחקירה", נמסרה באמצעות דוברות רשת התגובה הבאה: "החיילת נעמי רבינוביץ' הוצגה כ'חיילת שהיתה בביקור בבסיס פלמחים במהלך שירותה הצבאי, בתמונה היא מצולמת על רקע הים כשמאחוריה הגדר ההיקפית של הבסיס פרוצה לחלוטין'. נעמי אכן שרתה בחיל האוויר, ואכן התמונה צולמה בתאריך הרלבנטי.

"נעמי אכן עבדה במשרד עורכי-הדין, ולכן ידעה על התחקיר שלנו והעיסוק בפרשה. חשוב לציין שהפנייה שלה וצילומה של נעמי לתוכנית קרו לאחר שהיא סיימה את עבודתה במשרד. מרכיב החדירה לבסיס מבוסס על עדות מפקד אגף ההגנה בבסיס פלמחים, שמספר על מספר חדירות לבסיס. עניין התמונה הוא מרכיב ויזואלי בלבד. בנוסף, המומחה שלנו מבהיר שהגדר שמצולמת פרוצה רחוקה, ולכן לא תיתכן דרכה חדירה לבסיס".