עורכי מדור התרבות של "וואלה" הסירו מהאתר טור לזכר היוצרת המנוחה רונית אלקבץ לאחר שהתברר שחלקים ממנו הועתקו מרשימה שהתפרסמה באתר אחר. "הכריזמה הסוחפת, הנשיות, העוצמתית שלה, שיערה העבה השחור, גובהה – עבורי היו אלה רק תפאורה לתהומות הנפש, שרמז דק אליהן קיבלתי ממבע עיניה", כתב מחבר הטור על אלקבץ ב"וואלה", הבמאי גיא נתיב.

"רונית הצליחה להעביר אל המסך את מה שקורה בדרך כלל בין ארבעה קירות", כתב הבמאי, "היא לקחה נושא קשה וטעון ואפשרה לנו להתבונן, לפרק את יחסי הכוחות שמתגלמים באירועים היומיומיים שלנו שמתרחשים בעומק נפשנו". הדברים הללו ואחרים, התברר לאחר פרסום הטור, פורסמו לפני כשנה באתר "העוקץ" ברשימה אישית שחיברה נועה בורשטיין-חדד.

"אתמול בלילה ראיתי טקסט באתר 'וואלה' ובו הבמאי גיא נתיב מספר על חוויותיו האישיות מרונית אלקבץ. כשנכנסתי לקישור הופתעתי לגלות שפסקאות שלמות מחווייתו האינטימית הועתקו מלה במלה מהמאמר שלי", כתבה בורשטיין-חדד בעמוד הפייסבוק שלה. בעקבות הפרסום ופנייה שלה ל"וואלה", ציינה הכותבת בפוסט, נערך מחדש טורו של נתיב, ולאחר מכן הוסר מהרשת.

מ"וואלה" נמסר ל"העין השביעית": "מיד לאחר פניית הכותבת אלינו ערכנו בירור מהיר שהעלה שאכן חלקים בטקסט שפרסמנו חופפים לחומרים אשר נכתבו על-ידה בעבר. הכתבה הוסרה מן האוויר והנושא נמצא בבירור". את תגובתו של נתיב לא ניתן היה להשיג.

כותרות הטקסט של גיא נתיב ב"וואלה" (צילום מסך)

כותרות הטקסט של גיא נתיב ב"וואלה" (צילום מסך)