אתר "העין השביעית", יחד עם עמותת סיכוי, החוג לתקשורת של אוניברסיטת תל-אביב, הקרן החדשה לישראל וקרן פרידריך אברט, מזמינים את הציבור לכנס בנושא ייצוג הערבים בתקשורת העברית.

כנס "עושים שינוי", שייערך ב-3.4 בבניין מדעי החברה ע"ש נפתלי שבאוניברסיטת תל-אביב, יעמוד בסימן שנה ל"מדד הייצוג", המיזם המתמשך של "העין השביעית" בשיתוף ובמימון עמותת סיכוי והמחלקה לתקשורת של אוניברסיטת בן-גוריון, ויחד עם חברת יפעת מחקרי מדיה, שבודק מדי שבוע את שיעור הייצוג של האוכלוסייה הערבית בתוכניות החדשות והאקטואליה בערוצים המרכזיים בישראל.

בכנס ישתתפו, בין היתר, העיתונאים דרור זרסקי, עורך "לונדון את קירשנבאום" בערוץ 10; עלי ואקד, מנהל ערוץ i24News בערבית; נורית קנטי, עורכת "מה בוער" בגלי-צה"ל; הישאם נפעא, עורך העיתון "אל איתיחאד"; וערן זינגר, כתב לענייני ערבים ברשת ב'. לצדם יקחו חלק ח'ולוד מסאלחה, חוקרת תקשורת ממרכז אעלם, סוהיר נחאס, חברת מועצת הרשות השנייה, כמו גם נציגי "העין השביעית" ועמותת סיכוי.

במהלך הכנס נעמוד על השינוי שכבר נוצר בייצוג הערבים בתקשורת העברית, כתוצאה מ"מדד הייצוג", ונבדוק כיצד ניתן להתגבר על האתגרים שעדיין מונעים מחמישית מאוכלוסיית המדינה לקבל את הייצוג ההולם אותם בכלי התקשורת של הזרם המרכזי בישראל.

הציבור מוזמן.

להרשמה לכנס "עושים שינוי"