אתר "כלכליסט" היה האחרון מבין האתרים הכלכליים הגדולים שדיווח על הפרשה החדשה שבה מעורב מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר ציון קינן. האתר הכלכלי מבית "ידיעות אחרונות" היה גם זה שהצניע יותר מכל האחרים את הפרשה.

אמש דיווחה אילנה דיין בחדשות ערוץ 2 כי עובדת בבנק האשימה בכיר בבנק כי תקף אותה מינית. בהמשך פרסם רביב דרוקר בערוץ 10 כי מדובר בציון קינן, המנכ"ל לשעבר.

באתר "דה מרקר" העלו תוך זמן קצר כותרת ראשית על הדיווח של דיין, ובהמשך עם עדכון לפי הדיווח של דרוקר. בשעה 22:15 בלילה היתה זו הכותרת הראשית של האתר עד השעה שבע וחצי הבוקר. בהמשך הבוקר, כשבנק ישראל הגיב לגילוי, שוב תפסה הידיעה על כך את הכותרת הראשית באתר "דה מרקר", מהשעה 11:00 ועד השעה 13:00.

באתר "גלובס" הופיעה ידיעת המשך לדיווח של דיין כבר בשעה 21:15 אולם לא בכותרת הראשית אלא בצד דף הבית. הבוקר, החל מהשעה 10:30, הוקדשה הכותרת הראשית באתר "גלובס" לדיווח על התגובה החריפה של בנק ישראל לגילוי. הידיעה נותרה בכותרת הראשית של האתר במשך שעתיים וחצי, עד השעה 13:00.

אתרי החדשות מדווחים על תגובת בנק ישראל לפרשה החדשה בבנק הפועלים

באתר "כלכליסט", לעומת זאת, לא פורסמה אמש כל ידיעה על הדיווח של דיין ודיווח ההמשך של דרוקר. רק הבוקר, בשעה 08:00, דווח לראשונה לקוראי אתר "כלכליסט" על הפרשה החדשה שבה מעורב ציון קינן. הידיעה לא עלתה בכותרת הראשית של האתר אלא במשבצת השנייה בחשיבותה ובתוך כשעה הוסרה גם משם. ידיעה על התגובה של בנק ישראל לדיווחים עלתה גם היא באיחור לדף הבית של "כלכליסט". רק בשעה 11:30 נצפתה שם הידיעה. גם במקרה זה הידיעה לא הגיעה כלל לכותרת הראשית של האתר.

זו אינה הפעם הראשונה ש"כלכליסט" מציע סיקור נוח לבנק הפועלים. בעבר, בעת העימות בין יו"ר הבנק דאז דני דנקנר לנגיד בנק ישראל דאז סטנלי פישר, בלט "כלכליסט" בתור גוף התקשורת שהעניק לבנק את הסיקור הנוח ביותר.