אמש, במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2, דיווח משה נוסבאום כי רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, תידרש ככל הנראה להעיד במשטרה בפרשת מעונות ראש הממשלה. "כעת כבר ברור שהגברת נתניהו תידרש לעדות, לפחות לעדות ואולי אף יותר מזה", אמר נוסבאום.

"גורמים במשטרה", הוסיף, "סבורים שיש צורך לזמן את הגברת נתניהו לחקירה באזהרה בעקבות חשד למעורבות שלה במעשים פליליים, במידה רבה לאחר מידע שמגיע משני עובדים בסביבתה שמשתפים פעולה עם חוקרי המשטרה. אבל מאחר שמדובר בסוגיות משפטיות מובהקות, ההחלטה הסופית תהיה בסופו של דבר של פרקליטת מחוז ירושלים ושל היועץ המשפטי לממשלה, האם לזמן את הגברת שרה נתניהו לחקירה באזהרה".

לאורך הדיווח של נוסבאום התנוססה בתחתית מסך "חדשות 2" הכותרת "פרסום ראשון". גם הגרסה המקוונת של הידיעה, באתר mako ובאתר הזכיינית רשת, מלווה בכותרת "פרסום ראשון". ואולם, אין מדובר בפרסום ראשון. המידע פורסם לפני למעלה משבוע על-ידי העיתונאי יואב יצחק באתר News1.

ב-21.11.15 פירסם יצחק ידיעה שנשאה את הכותרת "המשטרה פנתה ליועמ"ש וביקשה: אשר חקירת שרה נתניהו באזהרה". יצחק דיווח על הפנייה של צוות החקירה המשטרתי ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בעניין חקירתה באזהרה של נתניהו, והוסיף כי וינשטיין והפרקליטות הנחו את החוקרים לבצע השלמות בטרם יוכרע אם לזמן נתניהו לחקירה כעדה או כחשודה.

מחדשות ערוץ 2 נמסר: "לא הכרנו את הפרסום הקודם של יואב יצחק. נציין כי יש הבדל בתוכן הפרסום, שכן אנו פירסמנו את דבר המחלוקת בעניין החקירה באזהרה וכן את העובדה ששני עובדים מסביבתה של הגב' נתניהו, רעיית ראש הממשלה, שמסרו מידע – הם שהובילו למסקנת המשטרה שיש לחקור אותה באזהרה. עם זה, היה מקום לציין את הפרסום הקודם של יצחק, ונעשה כן בהזדמנות ראשונה".