"בלעדי: נער הגבעות שנאשם בתקיפת הרב אשרמן – בראיון לחדשות 10", כך נכתב בתחתית המסך של המהדורה המרכזית בחדשות ערוץ 10 אמש (22.11.15), לאורך כל הכתבה שהכין עמרי מניב.

הראיון שהעניק הנער, שנאשם על-פי הודאתו בתקיפת נשיא ארגון רבנים למען זכויות אדם, הרב אריק אשרמן, אכן היה בלעדי – ביותר ממובן אחד. עמדתו של הנאשם היתה היחידה שזכתה לביטוי בכתבה. הנער בן ה-17 הביע את תסכולו מכך שאינו יכול להרוג את פעילי השמאל הפועלים באזור, שכן אז ייענש בחומרה. בהמשך בכל זאת קרא להנחית עליהם מכה ניצחת.

כשהוא מצולם מאחור, כדי לשמור על חסיון זהותו, אמר הנאשם כך: "אריק אשרמן, הוא מאז האינתיפאדה, הוא כל הזמן עושה בעיות, כל הזמן, ואין אף אחד שנכנס בו, אז הוא ממשיך. [...] אם אני אהרוג להם אחד, זה ייגמר, אבל זה לא, ככה זה לא חוקי, כאילו יתחילו לעשות כאן בלגן, מעצרים, כלא. תן לו מכות, הוא ילך יתבע אותך, ילך... אתה תיכנס לכלא. מה שלא תעשה אתה אוכל אותה. [...] צריכים כוח הרתעה. אם יצעקו עליו ויגידו להם 'לכו' וזה, אז זה כמו שתיתן לו סוכריה ותגיד לו 'לך הביתה'. הם צריכים פעם אחת לקבל מכה אחת ולתמיד. [...] יש הרבה ערבים יודעים ששם לא מתקרבים. הערבים זה לא הבעיה. הפעילי שמאל זה אלה שאומרים להם, 'בואו, תעלו, זה שטח שלכם, זה פה, זה מותר לכם'. מה מותר לכם? זה שטח שלנו".

בין ציטוט אחד לאחר מפי הנאשם שובצו גם ציטוטים קצרים מפי בא-כוחו, עו"ד איתמר בן-גביר. עמדת ארגון רבנים למען זכויות אדם לא נכללה בכתבה. רק בשניות האחרונות של המהדורה, כשעה לאחר שידור הכתבה, הביאה תמר איש-שלום את תגובת ארגון רבנים למען זכויות אדם, ולפיה: "בניגוד לטענות, הרב אקרמן לא עורר שום פרובוקציה ותקיפתו היתה בשטח פלסטיני".

הכתב מניב הקפיד על טון ניטרלי לאורך כל הכתבה. הוא תיאר את המקרה, ציין כי אירע לאחר מסיק זיתים, הזכיר כי למרות ההאשמות החמורות נגדו, הנאשם שוחרר למעצר בית בין היתר משום שהכיר את בני משפחת פוגל שנרצחו באיתמר, ולסיום אמר:

המקרה הזה הסתיים בחבלות קלות בלבד, אבל על רקע המתיחות ההולכת וגוברת בשטחים, התקרית הבאה עלולה להסתיים באופן קטלני".

גם על רקע כתבות שכאלה, התקרית הבאה עלולה להסתיים באופן קטלני.

מחדשות ערוץ 10 נמסר: "הכתבה הציגה את הסכנה באלימות מן הסוג שבה לקח חלק המרואיין. אי-אפשר לראות בהצגת הדברים בכתבה דבר מלבד הסתייגות עמוקה ומלאה של המערכת ממעשי המרואיין".