מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי התראיין לתוכניתו של פרופ' יורם יובל "שיחת נפש", המשודרת בטלוויזיה החינוכית. ורשבסקי דיבר על חייו הפרטיים והמקצועיים, ובין היתר תיאר את השינוי שעבר בגישתו ליחסי הנהלה-עובדים.

"עם הזמן פיתחתי תיאוריית חיים מאוד קפיטליסטית, מאוד קשוחה בצד הקפיטליסטי שלה מול העובדים", מספר ורשבסקי, "כשלשיא זה הגיע כשהייתי מנכ"ל עיתון 'הארץ'. התאגדו עובדים ב'הארץ', ואני באיזה סוג של התלהמות, שהיום אני מצטער עליה מאוד, באיזו הרמת כוסית של ראש-השנה קראתי להם 'מחבלים'. על הדבר הזה הייתי חוזר בי היום, אני מבקש מהם סליחה".

בעקבות המחאה החברתית, הוסיף ורשבסקי, שינה את דעתו וכעת הוא הרבה יותר קשוב לעובדים. "פיתחנו שיטה בערוץ 10 של שיתוף חסר תקדים בין העובדים להנהלה", אומר ורשבסקי. "[...] בנינו יחד, ההנהלה והעובדים, מודל שלא קיים לדעתי בשום מקום שאין בו חלק של מניות לעובדים, שיו"ר הוועד הוא שותף מלא להנהלה. הוא יושב בישיבות הנהלה, הכל שקוף בפניו, ההחלטות מתקבלות יחד איתו".

ורשבסקי מתגאה בכך שכיום, לאחר קיצוצים חריפים בשכר הבכירים בערוץ 10, הפער בין בעל המשכורת הגבוהה ביותר בערוץ קטן לפי 12 מבעל המשכורת הנמוכה ביותר. "החזירות של המנהלים, שמזדהים עם עצמם ולא עם הארגון שהם מנהלים, זו בעיה שנשלם עליה מחיר כבד מאוד", טוען ורשבסקי. "[...] המרווח בתוך הארגונים חייב להיות הרבה יותר קטן על מנת שהארגונים יעבדו בצורה בריאה".

בהמשך מתאר ורשבסקי את יחסיו עם ערוץ 10 כ"רומן" ואומר על הערוץ: "אני מרגיש סוג של משיכה, לא נגיד ארוטית, אבל משיכה מאוד גופנית לארגון הזה ולאנשים בו".