העיתונאי רביב דרוקר הגיע להסדר גישור עם העיתון "ידיעות אחרונות", וימשוך את תביעתו לפיצוי בסך מיליון שקל. בנובמבר 2008 הגיש דרוקר לבית-משפט השלום בתל-אביב תביעה נגד "ידיעות אחרונות", עורכו שילה דה-בר, הכתב רז שכניק והאתר ynet. לטענתו, הכתבה שהכין שכניק ופורסמה באוגוסט אותה שנה במוסף "7 לילות" תחת הכותרת "חפיף דרוקר" הכילה לשון הרע נגדו.

דרוקר איים להגיש תביעת דיבה נגד הכתבה עוד לפני פרסומה, טען כי היא נבעה מרצון לנקום בו על ביקורת שמתח על העיתון ובכיריו, והוסיף כי אחד המרואיינים האנונימיים בה הוא דה-בר. בעקבות פרסום הכתבה, כאמור, דרש דרוקר פיצוי בסך מיליון שקל בגין לשון הרע. לאחר הליך גישור ארוך אצל עו"ד עמוס גבריאלי הודיעו היום שני הצדדים לבית-המשפט כי הגיעו להסכמה על הסדר גישור וכי הם מבקשים לתת לו תוקף של פסק דין.

על-פי ההסכם בין הצדדים, "ידיעות אחרונות" יפרסם בתוך שלושה שבועות בכפולה הפותחת של המוסף "7 לילות" הבהרה בזו הלשון:

"הודעה משותפת והבהרה: במוסף '7 לילות' פורסמה ביום 7.8.2008 כתבה על פעילותו של העיתונאי מר רביב דרוקר. ככל שניתן היה להבין מהכתבה כי הוטל דופי ביושרה האישית והמקצועית של מר דרוקר, לא לכך היתה הכוונה". עוד מצוין בהודעה לבית-המשפט כי ההסכם על פרסום ההבהרה ממצה את כל ההסכמות בין הצדדים.

יש לציין שבניגוד גמור לנוסח ההבהרה שתפורסם ב"ידיעות אחרונות", הכתבה על דרוקר אכן היתה חריגה מאוד בנושאה ובסגנונה ביחס לפרסומים הרגילים במוסף, ונראתה ככתבה שכוונתה העיקרית היתה אכן לפקפק ביושרה האישית והמקצועית של דרוקר.