התוכנית ה-19 במספר של "קול העין", הפעם בהנחיית איתמר ב"ז ונמרוד הלברטל, היא תוכנית מיוחדת בנושא רשות השידור, בעקבות ניסיון ממשלתי להגביל את חופש הביטוי של עיתונאיה באמצעות הכנסת סעיף השתקה לחוק השידור הציבורי החדש, המתווסף לשורה של נסיונות ממשלתיים להתערב בתכנים עיתונאיים ברשות.

המרואיין הראשון הוא אבי מוסקל, עורך מהדורת "מבט" בערוץ 1, המספר למנחים על האווירה במסדרונות ועל האופן שבו מתקבלת הבחישה הממשלתית בקרב העובדים. אחריו משוחחים ב"ז והלברטל עם ח"כ שלי יחימוביץ' (העבודה), שניסתה לקדם הצעת חוק לביטול סעיף ההשתקה. נוסף לכך מתייחסת יחימוביץ' לאישיותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ונדרשת גם למאמר ביקורתי על אודותיה שפורסם בסוף-השבוע ב"גלובס", ובו הוכתרה כ"מלכת הפופוליזם".

בראיון החותם את התוכנית נדרש אבנר הופשטיין לסוגיית האיזון העיתונאי ‒ אחד הנימוקים שעמדו מאחורי חקיקת סעיף ההשתקה, לטענת השר אופיר אקוניס. השר אקוניס, מציינים המנחים, קובל על כך שעמדותיו אינן זוכות לביטוי מספק בתקשורת, אך בה בעת מסרב זו הפעם השנייה לעלות לשידור ולהציגן.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל.

התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי שלישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".