מתברר כי עורך "ישראל היום" עמוס רגב לא היה העיתונאי היחיד באירוע הפרידה ממפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו. כתבת "ידיעות אחרונות" נחמה דואק נכנסה אף היא לאירוע הסגור לתקשורת, והבוקר היא מפרסמת ב"המוסף לשבת" של העיתון את רשמיה, בליווי תצלומים נבחרים.

"לעומת התקשורת הצנועה, בתוכנית ובנאומים שפיארו את חתן השמחה לא ניכרה הרבה צניעות", כותבת דואק, ושמה את האצבע על נקודה חשובה. "אתה אחלה דנינו שבעולם", אמר לו הקומיקאי אבי נוסבאום. "אתה חתיך", אמרה לו הזמרת קרן פלס. "עשית מלאכת מחשבת", אמר לו הנשיא לשעבר שמעון פרס. דואק מזכירה גם את הספר "אבא שלי מפכ"ל", שהודפס על-ידי מחלקת החינוך במשטרה ב-200 עותקים וחולק לשוטרים שעבדו עם דנינו.

קיומו של ספר שכזה מדאיג, כיוון שהוא מלמד על המגלומניה של האיש שעמד בשנים האחרונות בראש משטרת ישראל. גם אם לא יזם את הוצאת הספר ואף לא ידע על כך דבר, עצם המחשבה של יוזמי הספר כי מחווה שכזו תשמח את דנינו מעידה על הרוח שהפיח המפכ"ל היוצא בפקודיו, רוח של אדם נטול מידה ראויה של ביקורת עצמית.

מבחינה זו, דנינו אכן יכול לשמש חומר גלם טוב לתפקיד יורשו ביום מן הימים של בנימין נתניהו, כפי שמלמד גם היחס המלוקק שהוא מקבל מ"ישראל היום".

"האם הוא בדרכו לליכוד?", תוהה בן כספית ב"מעריב". "אין לדעת. צינון ארוך לפניו", הוא מוסיף. עמיתו לעיתון יהודה שרוני מדווח מה צפוי לעשות דנינו בתקופת הצינון. לפי שרוני, טייקון הביטוח שלמה אליהו פנה באחרונה לדנינו, בעודו מכהן כמפכ"ל המשטרה, והציע לו להיות יו"ר דירקטוריון קבוצת מגדל. "למרות שנראה שאין מניעה למעבר ישיר של המפכ"ל לסקטור העסקי", כותב שרוני, "עדיין קיימת בעיה של נראות עין".