סרטון שהגיע לידי "דה-מרקר", שבו תועד ראיון שהעניק מני נפתלי לערוץ 10, נמחק מאתר האינטרנט של היומון הכלכלי. הראיון עם נפתלי, אב-הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, הוקלט עבור ערוץ 10, אך הוחלט שלא לשדרו. בעיתון החליטו לפרסם את הסרטון – אך בעקבות דרישה מצד הנהלת ערוץ 10 הוחלט אתמול (27.5.15) למחוק מהאתר את קטע הווידיאו ואת הידיעה שבה פורסם.

בראיון עם נפתלי, שהיה אמור להיכלל בתוכנית "שי בשידור" בהנחיית שי שטרן, שוחח המגיש עם אב-הבית לשעבר על המשפט שהוא מנהל נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשרדו וניסה לברר עימו פרטים על התנהלותה האישית של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו.

כתב התקשורת של "דה-מרקר", נתי טוקר, דיווח לפני כשבועיים כי בערוץ 10 הוחלט לגנוז את הראיון, וזאת חרף העובדה שכבר שודרו קדימונים שבהם נכללו קטעים ממנו. טוקר הציג בפני הקוראים תרחיש היפותטי שלפיו ערוץ הטלוויזיה, הנתון בקשיים כלכליים ורגולטוריים, החליט לגנוז את הראיון מחשש להתנכלות מצד נתניהו, המכהן גם כשר התקשורת.

דובר מטעם משפחת נתניהו מסר לטוקר כי בסביבתו של ראש הממשלה כלל לא ידעו על קיומו של הראיון וכי נתניהו אינו קשור להחלטה לגנוז אותו. מערוץ 10 נמסר כי הראיון לא שודר בשל "שיקולי עריכה" שטיבם לא הוסבר.

בידיעה שפירסם לפני כשבועיים כתב טוקר כי לנפתלי נמסר ששידור הראיון נדחה משום שבתוכנית לא סיימו לערוך אותו. במערכת התוכנית אמרו לנפתלי כי הראיון נדחה בשבוע בלבד – אולם בסופו של דבר הוא לא שודר גם לאחר שחלף שבוע מזמן שידורו המיועד.

את הטענה שלפיה עיכובים בתהליך העריכה הביאו לביטול האייטם עם נפתלי מפריך הסרטון שפורסם ב"דה-מרקר". ואכן, כפי שציין טוקר, מצפייה בסרטון עולה כי הראיון דווקא עבר עריכה, ונראה כי למעט שיפוצים הכרחיים קלים – הקטע מוכן לשידור.

עם זאת, מי שירצה ללמוד את הפרטים הללו בגוף ראשון ייתקל כעת בקשיים; כיממה לאחר פרסום הסרטון באתר "דה-מרקר", בעקבות איום משפטי מצד ערוץ 10, הוחלט ביומון הכלכלי למחוק מהרשת את הידיעה ואת הסרטון שנכלל בה.

מ"דה-מרקר" נמסר ל"העין השביעית" בתגובה כי הסרטון הוסר מהאתר בשל "מגבלת זכויות יוצרים". בערוץ 10 בחרו שלא להתייחס לשאלה בנוגע להליך שהביא למחיקת הידיעה והסרטון, ונמנעו מלהשיב על שאלות בנוגע להחלטה שלא לשדר את הראיון. "הראיון לא שודר משיקולי עריכה", מסר סמנכ"ל השיווק והתקשורת של הערוץ, דוד ועקנין.